Kvalificerad Ekonomiassistent

Addilon Professionals AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Addilon Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Addilon Professionals erbjuder specialistkompetens inom områdena Logistik, Teknik, Försäljning, Inköp och Ekonomi. Vi hittar rätt kompetens till våra kunders temporära kompetensbehov och bidrar till att våra kunder fullt ut kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Genom vår kunskap om kandidatmarknaden, passion för kundens affärer och smart arbete identifierar och attraherar vi stjärnorna i svenskt näringsliv.
Vi drivs av att skapa förutsättningar för våra kunder att nå långsiktig tillväxt genom högpresterande individer. Merparten av våra uppdrag kommer från långvariga kunder och deras rekommendationer.
Vårt breda kontaktnät och vår researchkapacitet ger oss möjligheten att leverera toppkandidater i varje uppdrag.

Läs mer om oss på www.addilon.seFör vår kunds räkning söker vi en Kvalificerad Ekonomiassistent. Uppdraget är en hyrrekrytering, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Addilon Professionals och arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Möjlighet till tillsvidareanställning finns hos kunden under förutsättning att samarbetet fungerat väl. Tjänsten är konsultuppdrag om minst 6 månader som kräver att du har en veckas tillgänglighet. Placeringsort är Stockholm.

Ansvar och arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift är:
• Ansvara för den löpande redovisningen, dvs intäkter och kostnader som redan har uppstått
• Säkerställa att alla intäkter och kostnader är bokförda korrekt
• Kvalitetssäkra och ansvara för att leverans av rapporter sker i tid
• Avstämning av resultat och balans
• Analysering och rimlighetsbedömning av intäkter och kostnader
• Säkerställa ordning och reda i all administrativ hantering av dokumentation

Publiceringsdatum
2021-10-27

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• Minst har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning
• Har erfarenhet ifrån arbete på ekonomi- eller redovisningsavdelning med goda kunskaper om reskontraprocessen
• Har tidigare erfarenhet från att arbeta med stora reskontraflöden
• Har erfarenhet av affärssystem
• Behärskar Microsoft Office, med mycket goda kunskapare i Excel
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du:
• Är proaktiv, noggrann och positiv
• Kan hantera en stor variation av arbetsuppgifter och leverera hög kvalitet inom utsatt tidsram
• Är självständig, flexibel och genomför ditt arbete ansvarsfullt, vilket även innebär att du är uppmärksam på detaljer
• Har intresse och förmåga att se hela processen och föreslå förbättringar
• Är självgående
• Är processorienterad

Så ansöker du
Vi samarbetar med Addilon i detta uppdrag. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras för dig som går vidare till intervju.

För att arbeta som konsult hos oss krävs det att du:

• delar våra värderingar
• är etablerad i ditt yrke
• har erfarenhet från olika roller och olika branscher
• har relevant erfarenhet för uppdragen

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Addilon Professionals AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Addilon Professionals AB (org.nr 559265-3603), http://www.addilon.se

Jobbnummer
6075167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Addilon Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Addilon Professionals AB: