Kundvärd felanmälan
Bostads AB Mimer / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bostads AB Mimer i Västerås Mimer står inför stora utmaningar. Vi är med och utvecklar hela staden och våra bostadsområden i en mängd spännande projekt. Nu söker vi en timanställd kundvärd till vår felanmälan som kan fortsätta utveckla Mimer till en av Sveriges bästa arbetsplatser.
Som medarbetare på Mimer är du en viktig del av vår vision - att bli Sveriges bästa bostadsföretag. För att lyckas måste viha nöjda kunder, kvalitetssäkra vår verksamhet och ha en god lönsamhet och vara en riktigt bra arbetsgivare.Totalt är vi cirka 150 medarbetare som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra kärnvärden Omtanke, Nytänkande och Engagemang. Om du tror du passar in, sök!
Ansvar och befogenheter
Som timanställd kundvärd på vår felanmälan ansvarar du för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt ta emot och fördela företagets inkommande felanmälningar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Kundkontakter via telefon och andra kanaler
• Tolka kundernas frågor så grundligt och noggrant som möjligt
• Administration kring ärendehantering
• Fördela och i vissa fall följa upp ärende genom kontakt med Mimers övriga organisation samt externa entreprenörer
• Relevant gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med service mot kund
• Meriterande med teknisk kompetens
• Meriterande med kännedom om fastighetsbranschen och Mimers verksamhet
• B-körkort, svenska och engelska i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketet
• Övriga språkkunskaper är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet
PROFIL
Publiceringsdatum2018-09-18Utbildningsbakgrund• Relevant gymnasieutbildning eller motsvarande
Kompetens och yrkeserfarenhet
• Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med service mot kund
• Meriterande med teknisk kompetens
• Meriterande med kännedom om fastighetsbranschen och Mimers verksamhet
• B-körkort, svenska och engelska i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketet
Dina personliga egenskaperServiceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.
Strukturerad, planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar
Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
Muntlig kommunikation, talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten. Lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar sig till situationen.
Tydlig, kommunicerar på ett tydligt sätt. Säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Påminner och följer upp.
Sista ansökningsdag 2018-09-30 men vi kommer ta in för intervjuer fortlöpande.
Anställningen är en timanställning vid behov och vi ser gärna att du har någon annan sysselsättning som huvudsysselsättning.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagdalena Fager
magdalena.fager@mimer.nu 021-397144
FöretagBostads AB Mimer
AdressBostads AB Mimer
Slottsgatan 33/Box 1170
72129 Västerås
KontorsadressSlottsgatan 33/Box 1170, Västerås
Jobbnummer 4353989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.