Kundtjänstmedarbetare till trivsamt bolag - deltid
Perido AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido letar nu efter dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare på deltid hos vår kund, ett företag som förvaltar bostäder i Stockholmsområdet. Det här är ett företag där medarbetarna verkligen trivs, vilket har visats i otaliga medarbetarundersökningar. Tjänsten är placerad på kundens kontor i västerort.
I den här rollen kommer du att ingå i företagets kundcenter som tar emot inkommande samtal från hyresgäster. Samtalen kan röra felanmälan eller frågor och funderingar om stort som smått. Det innebär att du tar emot felanmälan, handlägger frågor och registrerar dessa i fastighetssystemen. Här får du använda din sociala och empatiska sida då din uppgift är att ge varje hyresgäst bästa möjliga service och se till att en specialist kopplas upp mot ärendet när det krävs. Dessutom hanterar du beställningar, har löpande kontakt med entreprenörer och bemannar receptionen vid behov. Du ges även möjlighet att delta i planering och vidareutveckling av kundtjänstens verksamhet.
Vi tror att du som tycker om att arbeta med service och att hjälpa andra människor kommer att trivas och passa mycket bra i den här rollen. Du behöver inte ha arbetat i en kundtjänst tidigare, utan kommer få en ordentlig upplärning på plats och alltid ha flera kunniga kollegor att bolla med. Det viktiga är att du är lyhörd, med en förmåga att se och möta kundernas olika behov. Du trivs med att ta eget ansvar, är duktig på att prioritera och arbetar resultatinriktat. Där andra ser problem ser du lösningar och tar dig an dess på ett handlingskraftigt sätt.
Har vi väckt ditt intresse? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-10-31Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet från arbete med service eller administration
• God datorvana, god kunskap i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Telefonvana
Tjänstens omfattning och tillträdeDeltid ca 50 %, konsultuppdrag under 12 månader med chans till förlängning. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du en stjärna när det kommer till service och administration? Trivs du som bäst i en roll där du får hjälpa andra människor? Har du en annan huvudsaklig sysselsättning? Då kan det här vara ett uppdrag för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15778EH i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 15778EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3777734
Observera att sista ansökningsdag har passerat.