Kundtjänstmedarbetare för Unilever (dansktalande)

Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Hos Unilevers kundtjänst kommer du att hjälpa kunder med många olika frågor!

Varför ska du välja oss?
Eftersom Concentrix + Webhelp erbjuder:

Fast månadslön

Goda utvecklingsmöjligheter i jobbet och företaget via vårt karriärprogram "Get Ready!"

Möjligheten att bli en del av ett stort internationellt företag.
Kontinuerlig coachning för att utveckla din kunskap och position.

Friskvårdsbidrag

Så jobbar vi: Concentrix + Webhelp samarbetar med Unilever som är ett välkänt företag inom livsmedelsindustrin. Vi söker dig som tillsammans med oss på Concentrix + Webhelp är ansiktet utåt för Unilevers konsumentkontakt.

Unilever är ett av världens ledande företag som säljer och tillverkar konsumentvaror. De marknadsför mer än 400 varumärken i mer än 190 länder. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet. Runt en tredjedel av världens befolkning väljer något av Unilevers varumärken som Ben & Jerry's, Knorr, Dove och Hellmanns men även ikoniska varumärken som Bango i Indonesien och Suave i USA. Tretton av världens 50 främsta varumärken ägs faktiskt av Unilever.

Ditt arbete som kundtjänstmedarbetare kommer att innefatta att ge kunderna bästa möjliga support och service via telefon och mail.

Nu undrar du förmodligen - vad innebär egentligen det faktiska jobbet? Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att:

• Svara på frågor och lösa eventuella problem via telefon och mail.

• Säkerställa att kunderna får en bra kundupplevelse.

• Arbeta strukturerat med ärenden utifrån ett ärendesystem.

• Du kommer att ta emot samtal från Unilevers danska kunder. Du behöver således vara flytande på danska i både tal och skrift. Du kan även behöva ta emot samtal från våra norska kunder.

Vi tror att du kommer att vara en utmärkt match om:

• Du är effektiv och professionell även i stressiga situationer.

• Bor i Stockholm.

• Du är en lagspelare som alltid är redo att hjälpa dina kollegor.


Du är serviceminded och kan hjälpa en upprörd kund till att få en positiv upplevelse av oss och Unilever.

• Du talar och skriver flytande på både svenska och danska.

• Du kan göra dig förstådd på engelska både i skrift och tal.

Vi tror att du kommer att vara en utmärkt match i vårt team och vi är verkligen glada över att välkomna dig ombord, men innan dess finns det några steg du måste gå igenom i vår rekryteringsprocess.

Låter detta som något för dig? Tveka inte - sök idag!

START: Så snart som möjligt.

PLACERINGSORT: Stockholm, Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid

ARBETSTIDER: Måndag till fredag mellan 08:00 - 16:30

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-01

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

danish #english #Swedish

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Arbetsplats
Concentrix + Webhelp Sweden

Kontakt
Melinda Hedlund
+46 76 130 86 69

Jobbnummer
8246178

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: