Kundtjänstmedarbetare - Klarna
Sitel Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-05-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare - Klarna" (publicerad 2023-02-13) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sitel Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en positiv och glad person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Har du även ett intresse för ekonomi eller en vilja att lära dig mer? Då är du rätt person till vårt team!
Publiceringsdatum2022-05-06Dina arbetsuppgifterI din roll som kundtjänstmedarbetare på Klarna kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail och chatt kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-söndag 7.00-01.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Om dig
På Sitel Group anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
KvalifikationerBesitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi
Om företagetSom en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar - inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser - med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter.
På Sitel värderar vi varje samtal!
Om tjänstenAnställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Startdatum: 9/5, 23/5
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag
SYKES är från och med den 27 augusti en del av Sitel Group®
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressSitel Sweden AB
Götaverksgatan 8
41755 Göteborg
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sitel Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Götaverksgatan 8 (
visa karta)
417 55 GÖTEBORG
Arbetsplats Sykes Sweden AB
Jobbnummer 6616892
Observera att sista ansökningsdag har passerat.