Kundtjänstchef
Baraspara Sverige AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Baraspara Sverige AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige BaraSpara är en kostnadsfri medlemstjänst som bygger på att många människor går samman och erbjuder leverantörer att få tusentals kunder i ett enda drag. Den leverantör som ger oss det lägsta priset, vinner. När detta skrivs är vi över 130 000 medlemmar som tillsammans pressat priser genom BaraSpara. Var tredje minut ansluter sig en ny medlem till BaraSpara. Vår stora och kraftigt växande medlemskara förtjänar världens bästa kundtjänst varför vi nu vill förstärka vår organisation med en ny kundtjänstchef.
Vi söker dig som vill bli en del av vårt glada, positiva och energiska gäng. Du kommer att leda ett resultatorienterat, säljinriktat och kundfokuserat (medlemsfokuserat) team och bli en mycket betydelsefull del av företaget med plats i bolagets ledningsgrupp. Vi ser till att du får de bästa möjliga förutsättningarna. Kundtjänst ingår i vår försäljningsorganisation och du rapporterar till vår försäljningschef.
Publiceringsdatum2012-03-15Dina arbetsuppgifterLeda arbetet på kundtjänsten, coacha dina ca tio medarbetare samt skapa tydliga strukturer. Ansvara för kommunikationen verbalt och i skrift med våra medlemmar samt leda vårt arbete på social media mm. Delar av din arbetstid att sitta i telefon och tala med inringande medlemmar för att hjälpa dem få svar på sina frågor. Du kommer även ansvara för kommunikationen med några av våra samarbetspartners, samordna utbildningar mm. Du kommer att arbeta i en levande energifylld miljö med högt tempo, där varje dag präglas av nya utmaningar med nya målsättningar.
Vi erbjuder dig:
• Möjlighet att utvecklas tillsammans med oss i en entrepenöriell och spännande miljö med entusiasmerande kollegor.
• Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.
• Marknadsmässig ersättning.
• En unik möjlighet att jobba i ett företag med utpräglad "Good guy"-stämpel då vi ALLTID hjälper våra medlemmar att spara pengar, helt utan kostnad och utan risk för dem.
Vi söker dig som är/har: ?
• En person med utstrålning och personligt driv och naturliga ledaregenskaper som går in i varje arbetsdag med ny energi och glädje som du gärna sprider till kollegor och kunder?- mycket noggrann och kan jobba i högt tempo med höga målsättningar utan att förlora fokus eller tappa kontrollen över dina arbetsuppgifter.
• Tävlingsinriktad och älskar nya utmaningar, samt vill utvecklas inom kundservice, försäljning och som person ??Vi tillhandahåller all kundtjänstutbildning och produktutbildning samt kontinuerlig hjälp till vidareutveckling. ??
• Erfarenhet från liknade arbete med erfarenhet från rekrytering, utvecklingssamtal mm.
• Duktig på att skapa strukturer och arbeta med effektiviseringar.
• Hög integritet och god kommunikativ förmåga, både internt och externt.
Som anställd hos oss får du: ?
• Marknadsmässig månadslön + bonus
Tidigare erfarenhet av arbetsledande befattning från kundtjänst och försäljning är ett krav. Det viktigaste är dock att du passar in på vår beskrivning. Vi ser gärna kvinnliga sökande.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-15
Ansökan tas endast emot genom e-post. För mer information, kontakta Alexander Jilkhe enligt nedanstående uppgifter. Intervjuer genomförs löpande.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
alexander@baraspara.seKontaktAlexander Jilkhe, Försäljningschef, 0736- 94 84 88,
alexander@baraspara.seFöretagBaraspara Sverige AB
AdressBaraspara Sverige AB
Tjärhovsgatan 21A
11628 STOCKHOLM
KontorsadressTjärhovsgatan 21A
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55003682
E-postadress:
alexander@baraspara.se Jobbnummer 1187621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.