Kundtjänstansvarig
Qall Telecom AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qall Telecom AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Värmdö,
Enköping eller i
hela Sverige Qall är en svensk operatör som erbjuder fast och mobil telefoni. Vi har Sveriges bästa täckning kombinerat med mycket konkurrenskraftiga priser.
Qall strävar alltid efter att ligga steget före och att göra det där lilla extra.
Vi har idag tre kontor i Stockholm och totalt är vi ca 60 medarbetare. Majoriteten av försäljningen sker inhouse men även via externa säljbolag.
För att kunna möta den snabbt växande efterfrågan på våra produkter och tjänster söker vi nu en kundtjänstansvarig med placering på huvudkontoret i Nacka.
Publiceringsdatum2008-01-05Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstansvarig får du en styrande och motiverande roll i utvecklingen av en serviceminded och effektiv kundtjänst. Du kommer att ansvara för arbetsledning och coachning av våra fem duktiga kundtjänstmedarbetare inhouse och även ansvara för kontakten och utvecklingen av våra externa samarbetspartners gällande kundtjänst, där även resor i tjänsten kan förekoma.
Du kommer också att ansvara för förbättringsarbete, bemanningsplanering samt utvecklings- och lönesamtal för gruppens medarbetare.
I arbetsuppgifterna ingår också uppföljning av resultatrapporter samt prognos- och budgetarbete. Du kommer även ansvara för kundreskontran
Kundtjänstansvarig ingår i ledningsgruppen och rapporterar direkt till VD.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet i liknande position inom Telekombranschen.
Grundläggande kunskaper/utbildning inom personaladministration är ett måste, samt utpräglad ledare.
Vi ser gärna att du har högskoleutbildning eller motsvarande.
Goda kunskaper i svenska språket är ett krav, goda kunskaper i engelska är meriterande.
Goda kunskaper i Officepaketet ett krav, övriga programkunskaper meriterande.
Det är viktigt att du kan prioritera och arbeta strukturerat, noggrant, flexibelt och framförallt självständigt. Dessa egenskaper lyckas du kombinera med en utåtriktad läggning, i vilken du har förmåga att ta egna initiativ.
Vidare skall du ha en god samarbetsförmåga samtidigt som du har "skinn på näsan".
Vad får du?
Du kommer att arbeta i ett glatt och trivsamt gäng. Vi sitter i fräscha lokaler i/på Nacka.
Vi har högt till tak korta ledtider i våra beslut. Vi arbetar gemensamt efter Qalls ledord "ENKELHET".
Anställningstyp/arbetstiderHeltid, 100% Dagtid, vi tillämpar provanställning 6 månader
Startdatum 1 februari
ErsättningFast månadslön
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-01-20
Ange följande referens när du ansöker: "Kundtjänstansvarig"
Vi tar emot ansökan via epost:
jonas@qall.seFöretagQALL TELECOM AB
BOX 2024
13102 NACKA
Mer information på
http://www.qall.seKontorsadressHÄSTHOLMSVÄGEN 28
NACKA
Jobbnummer 89505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.