Kundtjänst, teknisk support - Sommarjobb 2024 (Rosersberg)

Carlsberg Sverige AB / Kundservicejobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carlsberg Sverige AB i Sigtuna, Solna, Stockholm, Södertälje, Västerås eller i hela Sverige

Motiverad du av att ge service? Är du dessutom en strukturerad lagspelare? Då kanske du är vår nästa Teknisk Support Agent hos oss på Carlsberg Sverige i Rosersberg. Tjänsten avser sommarvikariat under perioden juni-augusti.

Om rollen Som Teknisk Support Agent består din huvudsakliga arbetsuppgift av att ta emot och hantera felanmälan på fatöls- och läskutrustning samt kylskåp hos våra kunder. I din roll som kundtjänstmedarbetare inom teknisk support ansvarar du även för hantering av fakturor och andra administrativa arbetsuppgifter.

Du ingår i ett kundtjänst team inom teknisk support bestående av totalt fyra Teknisk Support Agenter och rapporterar direkt till Equipment Center Manager. Tjänsten är en visstidsanställning med placering på vårt Equipment Center i Rosersberg, Stockholm.

Varför ska du välja Carlsberg för ditt sommarjobb? Carlsberg Sverige är, med mer än 50 egna varumärken, Sveriges välkända dryckesföretag. Några av våra välkända och populära varumärken är Falcon, Carlsberg, Eriksberg, Ramlösa, Festis, Apotekarnes och Pepsi. Som en del av Carlsberg Group med över 40 000 anställda världen över erbjuds du ett spännande sommarjobb i en lokal och global miljö. Att sommarjobba hos oss är en bra startpunkt för en framtida karriär hos oss. Välkommen att bli en del av oss på Carlsberg Sverige! Lyssna gärna mer på vår podcast där vi berättar om hur det är att arbeta på Carlsberg: https://open.spotify.com/episode/6wkarS9pS1IqXCUEMq5WVT

Vad vi önskar av dig Du har gymnasial utbildning, god datorvana samt tidigare erfarenhet av att ge service. Har du erfarenhet av att arbeta inom teknik är det meriterande. Vi söker dig som är strukturerad och organiserad med ett effektivt och engagerat arbetssätt.

För att vara lämplig i rollen som Teknisk Support Agent är du service- och kundorienterad med en god samarbetsförmåga. För att trivas i rollen är det viktigt att du är stresstålig och självständig med förmågan att ta initiativ inom gina ramar. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med SAP. Det är ett krav att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökan Vill du veta mer? För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef Veronica Norén på mail veronica.noren@carlsberg.se Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 31 mars 2024 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Carlsberg Sverige AB (org.nr 556006-9980)
Tallbacksgatan 10 AB (visa karta)
195 72  ROSERSBERG

Arbetsplats
Rosersberg

Jobbnummer
8511391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carlsberg Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carlsberg Sverige AB: