Kundtjänst och växel till fastighetsbolag
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Trivs du med service och kundbemötande i kundtjänst? Vi söker dig som vill jobba i kundservice på fastighetsbolag i Göteborg!
Har du möjlighet att börja ett nytt jobb omgående finns här ett roligt jobb inom service på ett fastighetsbolag i centrala Göteborg! Som kundservice och växel är du den som först möter hyresgäster över hela Sverige där du besvarar förfrågningar via samtal och mail. En viktig roll för att leva upp till målen inom kundnöjdhet!Vi behöver någon som kan börja redan vecka 47, så välkommen att söka redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
När du arbetar inom kundservice och växel får du användning av dina kunskaper inom service och administration i en högprofessionell miljö i ett välkänt och stabilt fastighetsbolag med kontor i centrala Göteborg. Du blir en del av ett mindre team med kompetenta och serviceinriktade kollegor.
Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av TNG under hela uppdragstiden och arbetar som konsult hos vår kund. Självklart omfattas du av kollektivavtal, försäkringar och våra andra förmåner.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
* Svara på inkommande samtal i växeln
* Ta emot felanmälningar och kontakta fastighetsskötare
* Besvara och vidarebefordra mail
* Hjälpa till med hyresavier och lämna ut betalningsinformation till hyresgäster
* Guida hyresgäster och andra kunder gällande användaruppgifter och inlogg på hemsidan
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer arbeta tillsammans på företagets kontor och i ett team med fem andra medarbetare på kundservice och växel. Tillsammans besvarar ni samtal för bolagets kunder i hela Sverige.
Företaget är ett väletablerat och välkänt fastighetsbolag, där du sitter i trevliga lokaler centralt placerat i Göteborg.Vi erbjuder ett uppdrag på heltid fram till årsskiftet, med mycket goda chanser till förlängning under våren. Du arbetar på bekväma kontorstider, vardagar kl 7-16 eller 8-17 (beroende på schema).
Då start ska ske redan v.47 är det viktigt att du kan börja omgående alternativt har en mycket kort uppsägningstid.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet från en serviceinriktad roll med administrativa inslag, gärna kundtjänst över telefon där samtalsfrekvensen varit hög eller från växel men även annan servicebakgrund är intressant. Det är viktigt att du trivs med att arbeta med tydliga arbetsuppgifter samt trivs med ordning och reda. Eftersom du kommer in som konsult under en begränsad period är det viktigt att du kan hålla en hög servicenivå även under upplärning.
Då du kommer arbeta i ett företag med kunder som inte alla har svenska som modersmål behöver du kunna uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift. Att du generellt har god dator- och systemvana kommer vara avgörande för att lyckas, liksom att du är en stabil person som är mån om att ge ett professionellt bemötande.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-11-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecca Hallberg 0708-919699
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg
KontorsadressKorsgatan 3
Jobbnummer 3801537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.