Kundtjänst och administratör i idyllisk miljö
Perido Skills AB / Butikssäljarjobb / Vaxholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Vaxholm,
Värmdö,
Lidingö,
Stockholm,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Vaxholm,
Lidingö,
Stockholm,
Danderyd,
Solna eller i
hela Sverige Vill du ta dig an ett administrativt och kommunikativt uppdrag som är rikt på variation och roliga utmaningar? Tycker du om att arbeta i en roll där du har mycket kontakt med personer i både externa och interna ärenden? Då är det här tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2014-05-02BeskrivningPerido söker nu en administratör till vår kund, en välkänd och viktig myndighet. Du kommer att jobba på deras härliga kontor i vackra Vaxholm där ett 20-tal personer jobbar idag. B-körkort är ett krav då resor under dagtid kan förekomma i tjänsten.
I det här uppdraget får du möjlighet att glänsa med din goda administrativa och organisatoriska förmåga, samt möjlighet att utveckla ditt intresse för ekonomi. Myndigheten har ett behov att stärka upp teamet som jobbar med information/administration i samband med att de implementerar ett nytt helautomatiskt betalsystem. I rollen som administratör kommer du att stödja distriktschefen och ekonomiavdelningen i en variation av uppgifter. Du kommer att vara andra linjens kundstöd, fungera som stöd till och koordinera frågor från personal gällande betalsystemet, utreda enstaka reklamationsärenden och även följa upp dessa. Arbetet innebär även att göra avstämningar mot betalningsförmedlare och ta fram förslag samt vidareutveckla rutiner för betalsystemet.
Vi ser gärna att du har arbetat med administration tidigare och har du arbetat med ekonomi är det ett stort plus! Vi söker dig som är mycket kommunikativ och har ett prestigelöst sätt. Vidare tror vi att du som tycker den här tjänsten verkar intressant är initiativtagande, lösningsorienterad och har en hög servicekänsla. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning gärna med ekonomisk inriktning eller motsvarande
• Flera års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Mycket god datorvana i Microsoft Office
• Innehar B-körkort
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag med tillträde i juni. Uppdragstid sex månader med goda möjligheter till förlängning.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10253DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb10253DB
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seKörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 10253DB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 1859381
Observera att sista ansökningsdag har passerat.