Kundtjänst/backoffice till Telecom företag
Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Verksamhetsområden; Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet, Fordon.
Vill du arbeta i ett expansivt företag som ligger i framkant i utvecklingen av telecomtjänster. För kunds räkning söker vi ett antal medarbetare till kundtjänst inom mobiltelefoni tjänster. Du kommer arbeta administrativt men även med samtal och mail support mot företagskunder. Vi söker främst dig som har tidigare erfarenhet av Telecom och gärna då mobiltjänster.
Du kommer att arbeta i ett team där du kommer vara den administrativa säkerheten för ingångna avtal. Du är ansvarig för orderhanteringen men även med tiden helhetsansvar mot kunden. Du kommer att arbeta i nära samarbete med säljarna.
Du kommer att arbeta i ett antal olika datasystem och det är därför viktigt att du kan sätta dig in i olika komplexa problemen och inte är rädd för att ta dig fram.
För att passa för uppdraget är du
• Driven och vill utvecklas inom företaget
• Flexibel
• Noggrann och ansvarstagande
• Duktig på att felsöka
• En mycket god administratör
• Van att arbeta såväl självständigt som i team
• Gärna tekniskt intresserad
• Serviceinriktad
Utbildning och bakgrund
Du som söker skall ha dokumenterad erfarenhet från arbete i kundtjänst och ha en god förståelse för rutiner och processer inom kundtjänst. Du bör ha en utpräglad vilja till att lära dig nya saker och sätta kunden främst. Du bör ha god skriftlig förmåga. Engelska är en fördel då många termer kan förekomma på engelska. Arbetet hos vår kund innebär arbete i ett expansivt och spännande företag. Uppdragen är till att börja 6 månader men kan leda till anställning för rätt person.
Gymnasieutbildning och erfarenhet av tidigare kundtjänst arbete. Meriterande är Telecom bakgrund och arbete med mobiltjänster.
Ansöka så snart som möjligt tillsättning kommer att ske under maj.
Registrera dig på vår hemsida
www.arenapersonal.comHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sabina Skelton 08-587 11 705
Publiceringsdatum2010-04-23Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-19
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Box 3362
10367 Stockholm
KontorsadressDrottninggatan 65
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58711700
Faxnummer: 08-4118490
Jobbnummer 634586
Observera att sista ansökningsdag har passerat.