Kundsupport sökes till kund i Vårgårda

AB Söder & Co Consulting / Kundservicejobb / Vårgårda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Vårgårda, Herrljunga, Ale, Alingsås, Vara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Vårgårda, Herrljunga, Ale, Alingsås, Vara eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-05-19

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad.

Arbetsuppgifter
I rollen som Kund- & Leveranssupport kommer du att ansvara för alla administrativa arbetsuppgifter som är relaterade till vår kunds projekt. Uppdraget förväntas blir långsiktigt och med rätt person för uppgiften så finns det stora utvecklingsmöjligheter. Rollen innebär många kontaktytor, däribland att ha löpande kontroll och informera säljare/agenter om projektens status vad gäller inköp, tidsplan och budget. Vidare kommer du att ha löpande dialog med entreprenörer för att säkerställa att tidsplan och budget hålls. Inom ditt ansvarsområde ligger även vissa inköp för att projekten ska kunna uppfylla kundens önskemål utifrån överenskomna/sålda ramar.

Dessutom innefattar tjänsten att granska ordererkännanden från leverantörerna, kontering och attestering av leverantörsfakturor samt att ansvara för besiktningsprotokollet och att de punkter som är relaterade till materialsatsen åtgärdas. Vid eventuella reklamationer ansvarar du även för att följa upp dessa.

Profil
Vi tror att du som söker tjänsten är en självständig person som är van vid att jobba i projektform. Samtidigt är du flexibel och gillar att samarbeta med kollegor. Du förstår både kundens och organisationens intresse och jobbar för att hitta den bästa gemensamma lösningen. Rollen innefattar ett stort kontaktnät såväl internt i bolaget, som externt med säljare/agenter, köpare, leverantörer och entreprenörer. Detta gör att din sociala kompetens och förmåga att kommunicera är oerhört viktig. Du behärskar engelska och svenska flytande i tal och skrift.

Du har lätt för att skifta fokus mellan helhetsperspektiv och detaljnivå och är noggrann och proaktiv i ditt sätt att arbeta. Troligtvis har du jobbat med offert- och orderhantering tidigare och det är en stor fördel om du har erfarenhet av planering och logistik.

Tjänsten är på heltid med tillträde så fort som möjligt. Du kommer att bli inhyrd konsult via Söder & Co med uppdrag hos kund och det finns goda möjligheter till förlängning. Låter detta som något du skulle trivas med? Tveka då inte att söka tjänsten på www.soderco.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Söder & Co Consulting

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6025".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Söder & Co Consulting (org.nr 556684-3107), http://www.soderco.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
S&C Bemanning i Vårgårda AB

Kontakt
Moa Jarl
moa.jarl@soderco.se

Jobbnummer
6665171

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Söder & Co Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Söder & Co Consulting: