Kundsupport / Kundservice 75% till företag inom textilservice

Bravura / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-06-07

Företaget
Bravura söker en kundsupport till marknadsledande företag inom textilbranschen. Företaget har cirka 15 medarbetare i Jönköping där kundserviceavdelningen i nuläget omfattar tre dedikerade och serviceinriktade medarbetare. I rollen som kundsupport rapporterar du till företagets kundservicechef.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport ansvarar du för att ta emot ärenden från företagets kunder. Ärendena inkommer både per mail och telefon och gruppen ansvarar tillsammans för att alla ärenden hanteras och handläggs. Frågorna kan röra allt från fakturering till beställningar eller reklamationer. Kundservicegruppen ansvarar även för att sköta administration rörande kundavtal och övrig registrering. Kundserviceavdelningen utgör en mycket viktig del i företaget då huvuddelen av kontakten med kunderna går genom denna funktion.

Uppdraget är en del av Bravuras konsultverksamhet och är på initialt 6 månader med stor chans till förlängning. Tjänsten omfattar 75%.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• God systemvana och systemintresse
• Flytande svenska, såväl i tal som skrift
• Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice är meriterande

Kundsupportfunktionens centrala roll i företaget innebär att du har många kontaktytor, både internt och externt. Det är av denna anledning viktigt att tycker om att verka i en central och kommunikativ roll. Vi tror att du som söker har ett starkt kundfokus och är serviceinriktad. Vidare tycker du om att ta egna initiativ och driva ditt eget arbete framåt. Då rollen innefattar ärenden av olika karaktär samt viss registrering och administration ser vi att du som söker trivs med detta och är flexibel som person.

Övrig information:

Start: 1/8
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, kundservice, kundsupport, customer support, kundtjänst, kundkontakt, B2B, Jönköping

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Elardt pernilla.elardt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3541519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: