Kundsupport, alvik
Randstad AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-10-17Dina arbetsuppgifterÄr du erfaren inom kundservice och vill jobba med rådgivning av produkter till slutkonsument? Tycker du om att få jobba i team och med kontakt med människor? Just nu söker vi nästa stjärna inom kundservice till kund i Bromma där du kommer tillsammans med kollegor jobba med kundsupport till slutkonsument i hela Norden. Vi tar gladeligen emot din ansökan!
Det här är möjligheten att för dig jobba som konsult för att såväl bredda som fördjupa dina kunskaper.
Start: Omgående till och med 2023-10-01.
Arbetsgivare: Randstad AB
Arbetstider: Måndag-fredag, 8:00-16:30. Möjlighet till att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.
Plats: Bromma, Alvik Station
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som kundsupport kommer du blandat, men inte enbart, få jobba med:
Hantera konsumentärenden (rådgivning om våra produkter, frågor, reklamationer) som inkommer via telefon, mejl eller sociala medier.
Hantera ärenden från slutkonsumenter i Sverige, Finland, Danmark och Norge.
Uppföljning av ärenden för att säkerställa kvalitet
Kvalifikationer För att vara aktuell för rollen ska du ha:
Gymnasiekompetens.
Danska i tal och skrift
Erfarenhet från kundtjänst, konsumentservice eller telemarketing, gärna för konsumentprodukter.
Dokumenterad förmåga att kommunicera skriftligt på engelska.
Goda färdigheter i Microsoft Office (Word, Excel).
Serviceminded med fokus på kunden/konsumenten
Känsla för kvalitet i samband med registrering och rapportering av ärenden
Du kommer att hantera konsumenter från Sverige, Danmark och Norge, så du bör känna dig bekväm med att kommunicera på dessa språk."
Meriterande är om du är:
Arbetserfarenhet i svenska och engelska (koncernspråk).
Erfarenhet av att hantera "besvärliga kunder". Problemlösare.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-10-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRandstad AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201410071".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Lisa Löfdahl
Lisa.lofdahl@randstad.se Jobbnummer 7082910
Observera att sista ansökningsdag har passerat.