Kundservicemedarbetare till Nordea Kundservice Malmö

Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Malmö, Ystad, Ängelholm, Kristianstad, Halmstad eller i hela Sverige

"På Nordea får vi medarbetare möjligheten att utvecklas i vårt arbete. En stor del av våra samtal med kunderna innebär att identifiera kundens problem och hitta effektiva lösningar. Problemlösning som bidrar till nöjda och glada kunder ger en fortsatt motivation att vilja utvecklas!" - Rim, Service Agent

Kom och arbeta med Rim och oss andra här på Kundservice i Malmö! I huset är vi ett gäng på ca 100 kollegor som nu söker fler kollegor för både tillsvidare- och timanställning.

Publiceringsdatum
2020-07-20

Om tjänsten
I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.

Vad ska du göra?

• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.

• Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.

• På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.

Tjänsten är placerad i centrala Malmö. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder kl 8-20 året runt är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning - allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:

• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.

• Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.

• Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.

• Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.

• Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.

Låter det här som dig? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Nästa steg

Välkommen med din ansökan senast den 9 augusti 2020.I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Tester sker löpande under rekryteringstiden.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3328@nordea.se

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.comeller SACO på saconordea@nordea.com

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "221988".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683), http://www.nordea.se/

Jobbnummer
5300009

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank Abp, Filial i Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige: