Kundservicemedarbetare till IP-Only
IP-Only AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos IP-Only AB i Uppsala,
Stockholm,
Eskilstuna,
Hudiksvall,
Jönköping eller i
hela Sverige Vi på IP-Only älskar det fria och öppna Internet. Vi är telekomutmanaren som digitaliserar hela Sverige. Vår passion är såväl tekniken som människorna som gör allt möjligt. Hos oss får våra kunder personlig och nära service och du som medarbetare har möjlighet att verka i en organisation som ser individen och där du kan påverka. Vi växer så det knakar och i dagsläget är vi ca 600 medarbetare med huvudkontor i Uppsala.
Brinner du för kundservice och vill vara en del av ett spännande bolag som ser till att hela Sverige får tillgång till samma digitala möjligheter genom fiber? Nu söker vi kundservicemedarbetare i Uppsala som vill vara med och bygga ett kundserviceteam i toppklass!
På IP-Only brinner vi för att alla ska få ta del av och bidra till den digitala världen på samma villkor, och vi är stolta över att få leverera infrastrukturen som gör det möjligt. Vi verkar i en snabbfotad miljö med mycket framåtanda och engagemang, där du som individ får förtroende och möjlighet att direkt bidra till vår fortsatta tillväxt. Vi har kollegor från Malmö i syd till Kalix i norr, men i denna roll kommer du att sitta på vårt kontor i centrala Uppsala.
Vad kommer du att göra hos oss?
Som kundservicemedarbetare har du ett viktigt uppdrag att bemöta våra krävande privatkunder med kundservice i toppklass och samtidigt vara ambassadör för vårt varumärke. Du kommer att tillhöra ett kundserviceteam på ca 20 medarbetare som svarar på kundernas frågor i telefon, mail, forum och sociala medier. En del ärenden är enkla och kan röra beställningar och fakturor, medan andra kan vara mer komplexa reklamationsärenden som kräver att man sätter sig in mer i detalj.
Arbetet sker i tätt samarbete med kollegorna i kundserviceteamet, men du kommer även att ha många andra kontaktytor internt för att säkerställa att vi alltid har rätt svar att ge våra kunder. Sammantaget är det en spännande, varierande och utmanande roll där du får möjlighet att visa framfötterna och utvecklas samt det viktiga uppdraget att vara IP-Onlys röst utåt!
Vem är du?
För att passa i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av serviceyrken, gärna inom kundservice eller på ett contact center. Då du kommer att vara del av ett team samt ha många kontaktytor internt är det viktigt att du är socialt kompetent, konstruktiv och har god samarbetsförmåga. Vidare är du en god kommunikatör och har förmågan att uttrycka dig rakt och enkelt i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Då vi är en snabbfotad organisation som jobbar i högt tempo är det viktigt att du är strukturerad och noggrann, samtidigt som du är flexibel, lösningsorienterad och har gott om engagemang och vilja att bidra. På en föränderlig marknad med tuff konkurrens ställs vi inför nya utmaningar varje vecka och därför bör du alltid vara redo att kavla upp ärmarna, använda ditt engagemang och din initiativförmåga, samt hjälpas åt för att vi tillsammans ska nå våra gemensamma målsättningar och ge våra kunder bästa möjliga service!
Jag hoppas att rollen låter spännande och att jag får se din ansökan om det är dig vi beskriver ovan. Om du har frågor om rollen, tveka inte att kontakta Therese Wilson (Chef Kundservice). Sista ansökningsdag är den 16/1, men intervjuer sker löpande ansök därför redan idag
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-12-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIP-Only AB
AdressIP-Only AB
Bäverns gränd 17
75319 Uppsala
KontorsadressBäverns gränd 17
Jobbnummer 4523178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.