Kundservicemedarbetare

SkiStar AB / Kundservicejobb / Malung-Sälen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malung-Sälen, Vansbro, Mora, Älvdalen, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SkiStar AB i Malung-Sälen, Härjedalen, Nacka, Stockholm, Åre eller i hela Sverige

Nu söker vi en medarbetare till vårt kundserviceteam inom vår centrala avdelning, med placering i Sälen.

Inom vår kundcervice arbetar vi med SkiStars samtliga destinationer från vårt huvudkontor i Sälen.

SkiStar ska skapa minnesvärda fjällupplevelser som den ledande semesterarrangören för Skandinavien och erbjuda kundservice enligt dessa riktlinjer. Det ska manifesteras genom hög tillgänglighet och servicenivå, snabba och korrekta svar samt att gästen upplever att vi gör det lilla extra för att vara behjälpliga.

Den största delen av vår kundservice idag sker via våra digitala kanaler och våra kundservicemedarbetare är viktiga stödfunktioner för våra gäster och kollegor, hela vägen från bokningsförfarandet till hemresan. Det är därför viktigt för oss att vi uppfattas som glada, proffsiga och inspirerande.

Du kommer bland annat att jobba med:

- Dagligt kundservicearbete via SkiStars kundservicekanaler, såsom callcenter/webb/sociala medier
- Ekonomi relaterad till bokningsförfarandet, exempelvis att registrera betalningar, genomföra återbetalningar och avbokningar m.m.
- 2nd linesupport med försäljningsrelaterad information, såsom bokningsvillkor och säljinfo mm. till vår egen personal samt personal på vårt externa callcenter (1st line)
- Reklamationer i samband med vistelsen
- Samordna och effektivisera arbetet samt sätta upp rutiner och riktlinjer för avdelningen som är synkroniserade med övriga avdelningar inom SkiStar
- Annat administrativt arbete kopplat till uppdraget för avdelningen
- Administrera vår aktieägarservice via telefon/mail/chatt

Vi söker dig som besitter följande;

- Har god känsla för service och problemlösning
- Har lätt för att samarbeta och är en utåtriktad och noggrann person.
- Har lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift.
- Har goda datakunskaper och även förmåga att lära dig nya system
- Är van att driva projekt och ta egna initiativ
- Är tålmodig och noggrann även när tempot är högt
- Erfarenhet från annat kundservicearbete
- Erfarenhet från Trio, ADA, Nilex, Imbox samt Kundo Social är meriterande
- Har lätt för att ta till dig och hantera ny information och nya arbetssätt då vi befinner oss i en spännande digitaliseringsprocess.

Placeringsort: Sälen, SkiStars huvudkontor

Anställningsform: Vikariat med start enligt överenskommelse och som sträcker sig minst 12 månader framåt.

Lön: Enligt kollektivavtal

Att få jobba med minnesvärda fjällupplevelser året runt tycker vi är det bästa som finns!

Vår personal är vår absolut största tillgång. Ett gemensamt engagemang och en strävan efter att skapa en bra fjällupplevelse för våra gäster är en stor del av vår framgång. Hos oss kan du vara dig själv och ha kul, samtidigt som du levererar ett betydande resultat tillsammans med fantastiska kollegor.

På SkiStar är vi fler än 500 helårsanställda som tillsammans jobbar med bland annat försäljning, ekonomi, drift, aktiviteter, It, administration, logiförmedling, fastighetsservice och marknadsföring. Under vintersäsong har vi dessutom över 2200 säsongsanställda.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
SkiStar AB (org.nr 556093-6949), https://www.skistar.com/sv/

Jobbnummer
7476228

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SkiStar AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SkiStar AB: