Kundservice söker ny kollega
Göteborgs kommun / Kundservicejobb / Göteborg
2022-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice söker ny kollega" (publicerad 2023-10-13) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Göteborgs kommun i Göteborg,
Härryda,
Tjörn,
Alingsås,
Uddevalla eller i
hela Sverige Göteborgsregionens Fritidshamnar AB - Grefab - med kommunerna Göteborg, Mölndal, Partille och Ale som delägare har utvecklats till den största i sitt slag i Europa.
Bolaget anlägger, driver och utvecklar fritidsbåtshamnar och administrerar idag tolv anläggningar med över 7 000 båtplatser.
Organisationen består av 25 medarbetare som till största delen arbetar ute i hamnarna med drift och tillsyn. Grefabs huvudkontor ligger i centrala Göteborg.
Publiceringsdatum2022-06-01ArbetsuppgifterDu blir en del av ett glatt och engagerat team på fyra personer och den främsta uppgiften är att hyra ut båtplatser, vinterplatser, hytter och jolleplatser.
Detta görs i vårt verksamhetssystem där du administrerar köansökningar, erbjuder lediga platser, skriver avtal och fakturerar.
Du kodar och administrerar också båtmärkningsdekaler till alla kunder. I några hamnar behövs en nyckel eller nyckelbricka till området och dessa hanterar du också.
Kontakten med våra kunder sker främst via mejl och telefon där du svarar på frågor om placeringar i kön och vägleder kunder i olika frågor som tex byte av båtplats.
Tidsbokning av sjösättning/upptagning ingår också i arbetsuppgifterna.
Du arbetar mestadels i våra olika verksamhetssystem, men vi använder även de vanligaste Officeprogrammen.
KvalifikationerVi vill att du har gymnasiekompetens och några års erfarenhet av kundservice både muntligt och skriftligt. Har du även erfarenhet av avtalshantering och fakturering är det ett plus och har du arbetat i ekonomisystemet Agresso är det meriterande. Självklart behärskar du Officeprogrammen och har vana att arbeta i digitala ytor.
Det är viktigt att du kan samarbeta i en liten grupp men även arbeta självständigt. Svenska och engelska behärskar du i tal och skrift.
Som person är du positiv, engagerad, noggrann, flexibel och sätter alltid kunden i focus.
Har du egen båt eller intresse av båtliv är det ett plus och vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
ÖVRIGT
För att du ska trivas och må bra erbjuder vi friskvårdsförmåner och medarbetarstöd.
Vill du veta mer om oss hittar du oss på
www.grefab.seVi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Skicka gärna in din ansökan idag då vårt arbete med urval och intervjuer kan komma att påbörjas före sista ansökningsdatum.
I vårt arbete utgår vi ifrån Göteborgs Stads förhållningssätt:
• Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för
• Vi bryr oss
• Vi arbetar tillsammans
• Vi tänker nytt
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med annonsförsäljare, bemannings och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2022-09-01 Tillträde sker enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGöteborgs kommun
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C90928".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Göteborgs kommun (org.nr 212000-1355)
Arbetsplats Göteborgs Stad , Grefab
Kontakt Chef Kundservice
Katarina Lindahl
katarina.lindahl@grefab.se 031-3685812 Jobbnummer 6704554
Observera att sista ansökningsdag har passerat.