Kundservice/Inköp
Inoff Inred AB / Kontorsjobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Hässleholm,
Perstorp,
Östra Göinge,
Kristianstad,
Osby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inoff Inred AB i Hässleholm,
Helsingborg eller i
hela Sverige Tjänsten
Vår femte rekrytering under det senaste året är till vår inköpsavdelning samt kundservice. Tjänsten är starkt kundfokuserad med service både tidigt i processen vid telefonsamtal och senare i processen när det handlar om att planera och genomföra leveranser i tid. Tjänsten innefattar även att kommunicera med leverantörer för att säkerställa inleveranser.
Publiceringsdatum2014-01-04Dina arbetsuppgifterKundservice inbegriper uppgifter såsom att
• besvara inkommande växelsamtal,
• hantera frågor från kunder såsom leveranstider, priser och
produktfrågor, samt vara behjälplig med offert- och orderregistrering
Inom inköp blir dina främsta arbetsuppgifter att vara
• assisterande i inköpsprocessen genom registrering av inköp och
inleveranser.
• Du kommer assistera utleveransplaneringen genom att med
kontinuerlig kontakt med leverantörer bevaka inköp och
inleveranser.
• Dessutom kommer du registrera reklamationer och på andra sätt
vara behjälplig inom kvalitetsarbetet.
Erfarenhet och personliga egenskaper
Vi tror att du har minst tre års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda språkkunskaper i engelska, i såväl tal som skrift. Dessutom behärskar du Microsoft Office och har lätt för att lära dig nya system. Om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid ses det som ett plus.
Som person lägger du stor vikt vid service och att hålla vad som utlovats, såväl utom som inom organisationen. Du är strukturerad och levererar resultat med hög kvalitet samt har en förmåga att kunna planera din tid och dina arbetsuppgifter med god framförhållning. Att kunna hantera flera uppgifter samtidigt samt att se helheter ser vi som styrkor. I din kontakt med leverantörer har du inte svårt att vara rak och tydlig samt ställa krav på dem.
Du är en lagspelare med vinnarskalle. Du levererar ofta det lilla extra. Du vågar ta för dig. Du är strukturerad och noggrann. Vidare är du flexibel och prestigelös. Då det ofta är ett högt arbetstempo är det viktigt att du är stresstålig och kan prioritera och arbeta tidseffektivt. Du är ambitiös, samarbetsvillig och social.
Målen och visionerna för framtiden är högt satta och med passion är du beredd att vara med på en lång och inspirerande resa med oss. Vi har uttalade tillväxtplaner och efter cirka tio stabila år har expansionen sedan 2011 varit kraftig. Vårt team är starkt och tillsammans med dig vill vi att det ska bli ännu starkare.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Kristoffer Karlsson,
info@inoff.se , 0451-775360. Välkommen med din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-01-19
Ange följande referens när du ansöker: 100
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@inoff.seFöretagINOFF INRED AB
AdressINOFF INRED AB
BOX 82
28020 BJÄRNUM
KontorsadressNORRA VÄGEN 43
BJÄRNUM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0451-775360
Jobbnummer 1741153
Observera att sista ansökningsdag har passerat.