Kundservice för ett globalt startup - vi förändrar elektronikbra
Sprio AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sprio AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du ett socialt geni? Gillar administration? Vill jobba med kundsupport? Vi söker nu en utåtriktad och ansvarstagande person på heltid till TechBuddys kundsupport.
TechBuddy är en innovativ och kraftigt expanderande startup som erbjuder sina kunder en möjlighet till att enkelt och snabbt få teknisk support i hemmet. Det kan handla om att få hjälp med nya installationer, få rådgivning vid inköp av nya produkter eller att utreda mer generella problem med elektroniken i övrigt. De vill därmed underlätta för konsumenter att få professionell vägledning och hjälp med den teknologi som idag finns på marknaden.
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att ansvara för företagets kundservice och support. Du kommer att hantera alla de ärenden som kan tänkas komma in, alltifrån att boka in en TechBuddy för ett nytt hembesök ut till kund, vägleda kunder i enklare tekniska frågor över telefon, besvara mail, hantera fakturafrågor eller övriga administrativa uppgifter inom området. Det är därmed viktigt att du trivs i en koordinerande roll där du självständigt och ansvarsfullt bearbetar inkommande ärenden, detta i kombination med ett genuint kundfokus där du alltid gör det lilla extra för varje enskild kund.
Detta erbjuds:
• Stora utvecklingsmöjligheter på en dynamisk arbetsplats
• Kontor i centrala Stockholm
• Härliga kollegor där alla peppar och bryr sig om varandra
• Möjlighet att få vara med på företagets stora expansionsplaner och utveckling
Dina arbetstider kommer att vara vardagar enligt kontorstider, medan kundtjänsten har stängt helger och röda dagar.
Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet inom kundservice och det är meriterande om du har arbetat med försäljning eller inom teknisk support. Ett krav för tjänsten är också att du ska vara flytande i tal och skrift på svenska och engelska.
SÖKORD: kundsupport, kundtjänst, Stockholm, jobb, kundservice, support, supportmedarbetare, teknisk support, teknologi, service, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, serviceminded, lediga tjänster, lediga jobb, administrativ, administration, entreprenör, startup, utveckling,
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2018-03-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSprio AB
AdressSprio AB
Hälsingegatan 40
11343 Stockholm
KontorsadressHälsingegatan 40
Jobbnummer 4044499
Observera att sista ansökningsdag har passerat.