Kundservice

Svenska Lumon AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svenska Lumon AB i Stockholm, Södertälje, Enköping, Västerås, Trollhättan eller i hela Sverige

Nu behöver vi förstärka vår kundservice med någon som vill ta ett helhetsansvar och gärna växa i rollen. Som en del av Lumon Group med över 1 miljon kunder och produktion i Finland, Kanada och Spanien växer vi hela tiden. I Sverige har vi idag över 75 anställda fördelat på våra 5 kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås.

Vi erbjuder dig:

En utvecklande roll där du hanterar alla inkommande förfrågningar via bl.a. telefon, mejl, sociala medier m.fl. Detta är en centralroll i verksamheten där du har många kontaktytor både internt med kollegor och externt med våra kunder. Du måste tycka att det är roligt att vara spindeln i nätet och lätt kunna flytta fokus från att exempelvis ta hand om våra kunder till att registrera beställningar samt se till så att allt fungerar på kontoret.

Publiceringsdatum
2022-06-03

Dina arbetsuppgifter
• Svara på inkommande frågor via alla våra kanaler telefon, e-post, chatt, sociala medier m.fl.
• Dela ut inkommande kundförfrågningar till våra säljare.
• Bistå säljavdelningen med registrering av beställningar och uppdatering av register.
• Ta emot besökare som kommer till vårt kontor och hålla enklare visningar av våra produkter.
• Hantera post, bud och paket samt olika felanmälningar.
• Ha kontakt med olika leverantörer (exempelvis städbolag, fastighetsägare och återvinning mm vid behov).
• Göra inköp av kontorsmaterial och annat som behövs till kontoren.
• Se till att kontorslokaler/showroom är representativt, och vatten/kaffemaskiner fungerar.
• Ansvara för nycklar, larmbrickor, parkeringstillstånd osv.
• Assistera ekonomiavdelningen med att ta fram kvitton till kunderna och skanna in inkommande fakturor samt posta kundfakturor.
• I arbetet ingår också att bistå företagsledningen i att sköta bokningar och liknande uppdrag samt planera och organisera personalevent.

För att trivas hos oss ska du:

• Tycka om att bidra med god service till våra kunder.
• Ha en god kommunikativ förmåga.
• Vara strukturerad och ha ett sinne för att hitta lösningar.
• Gilla ett högt tempo.
• Vara trygg med att ha telefon, mejl och chatt som arbetsredskap.

Vi erbjuder dig:

• Fast månadslön
• Friskvårdsbidrag
• Företagshälsovård
• Kollektivavtal

Vi söker dig som har:

• Goda kunskaper i Svenska och engelska, både i tal och skrift.
• God datorvana
• Meriterande med erfarenhet från telefonsupport

Det viktigaste i denna tjänst är rätt attityd, entusiasm och ett bra kundbemötande

Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

Har du frågor? Läs mer på vår karriärsida eller kontakta rekryteringsansvarig.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Svenska Lumon AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Svenska Lumon AB (org.nr 556454-2370), http://lumon.se

Jobbnummer
6709885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svenska Lumon AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svenska Lumon AB: