Kundsamordnare

Allianceplus AB / Organisationsutvecklarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Allianceplus AB i Uppsala, Sigtuna, Enköping, Solna, Sala eller i hela Sverige

Allianceplus startade 1991 med städ- och kringtjänster som sin kärnverksamhet. Idag erbjuder vi ett brett utbud av tjänster inom facility management och har verksamhet över hela Sverige. Vi växer kraftigt och omsätter idag omkring 680 Mkr och har ungefär 2400 medarbetare, siffror som ständigt ökar. Tillsammans med våra kollegor i Danmark är vi 3400 medarbetare, vilket gör oss till en av Skandinaviens största partner i servicebranschen. Utifrån våra värderingar engagemang, ansvarstagande och nyfikenhet, ett starkt medarbetarfokus och service som kärnverksamhet blir vi förstahandsvalet för våra kunder!

Nu söker vi en kundsamordnare med servicechefs potential till Uppsala region. Som kundsamordnare i Allianceplus är du en nyckelspelare och högst delaktig i serviceområdets utveckling och Framgång. Ditt främsta uppdrag är att säkerställa att leveransen av våra tjänster till kund håller hög kvalitet och att medarbetarna får de förutsättningar som krävs för att göra ett bra jobb! Du har också en viktig uppgift att öka lönsamheten och tillväxten genom merförsäljning till både nya och befintliga kunder.
I rollen ingår även att säkerställa en verksamhet som präglas av en god arbetsmiljö där medarbetarna sätts i främsta rummet. I detta ingår att efter direktiv från servicechef förmedla tydliga mål och arbetsuppgifter och att skapa en arbetsplats som präglas av initiativkraft, affärsmannaskap och en stark servicekänsla. I arbetsuppgifterna ingår också:

• Personalmöten
• Materialbeställningar
• Personalplanering
• Kvalitetskontroller
• Täcka för servicechef vid frånvaro

Du rapporterar till Servicechef och förväntas bidra till serviceområdets övergripande utvecklingen av verksamheten och vårt tjänsteutbud. Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla verksamheter i servicebranschen. Du drivs av att utveckla människor och verksamheter med god lönsamhet och att skapa tillväxt. Samtidigt som du hanterar de operativa aspekterna av ditt arbete har du inget emot att hoppa in där det behövs och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du är kort och gott en bra chef och ledare! Då resor i arbetet är ett återkommande inslag är körkort ett krav. Arbetsuppgifterna kräver vidare att du kan göra dig förstådd och föra talan på svenska, samt skriva.

Publiceringsdatum
2016-08-23

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
• Tillträde
2016-09-15

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange referens "UppsalaKundsamordnare"
Ansökan kan skickas till e-postadress: alen.ramic@allianceplus.se

Kontakt
Alen Ramic alen.ramic@allianceplus.se

Företag
Allianceplus AB

Adress
Allianceplus AB
75228 UPPSALA

Kontorsadress
Söderforsgatan 33

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 010-7222575
E-postadress: alen.ramic@allianceplus.se

Jobbnummer
3007795

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Allianceplus AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Allianceplus AB: