Kundrådgivare till Telias support!

Telia / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia i Göteborg, Partille, Kungsbacka, Alingsås, Borås eller i hela Sverige

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Your next challenge? Vi heter Daniel Sjöholm och John Börjesson, tillsammans med våra kollegor söker vi fler medarbetare till vår supportavdelning. Vi som jobbar inom kundfronten är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia för kunderna!

Varje dag tar vi emot våra kunder för att hjälpa dem med problem som uppstår i deras digitala vardag. De tre viktigaste delarna för oss är att våra kunder får deras problem löst, uttalar att de är nöjda samt att du ser över vilka ytterligare möjligheter kunden har med Telia. För att lyckas hos oss får du en grundutbildning, vi kommer att ha två utbildningstillfällen 12 juni och 14 augusti, i hur våra nät är uppbyggda, hur våra tjänster fungerar och utbildning i våra system för att du ska kunna lösa våra kunders problem som uppstår. Du får även en utbildning i vår dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap. Du får möjlighet att bidra till vår utvecklinggenom attarbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig möjlighet att utvecklas med hjälp av interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare.

Your new team and leader Vårt kontor ligger i Gårda, Göteborg, med bara 15 minuters promenadavstånd från Göteborgs Central. I huset jobbar ca1600 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Vi på supporten sitter i ett öppet kontorslandskap, högst upp på ett ljust och fräscht våningsplan. Vi är totalt 12 team på vår avdelning och du kommer tillhöra ett team med cirka 12 kollegor. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgång, tävlar och utmanar varandra. Vi som ledare här i Göteborg är kända för att få våra kundservicemedarbetare att utvecklas i sin roll. Det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Vi och våra kollegor har ett nära samarbete för vi vet att då kan vi göra skillnad, i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!

You Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån kunden och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad på kundens villkor. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning samt att varje medarbetare inom Telia är kundbesatt.

How? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:

Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing

Why? We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms. That 's the next chapter in our story, what 's yours?

Contact

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av oss ledare: Daniel Sjöholm på 0761-261032 eller John Börjesson på 0727-354353. Manpower kommer att stötta oss i urvalet.

Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen till Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid, varierande arbetstider under våra öppettider som är mån-fre 08:00-21:00 och helger 08:00-21 Visstid och tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-18

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Sjöholm +46 761-261032

Företag
Telia

Adress
Telia
Stjärntorget 1
16994 Solna

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Jobbnummer
3443939

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia: