Kundoptimerare med coaching ansvar till Sevenday Bank i Kista

Workz Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

SevenDay Bank ingår i den franska koncernen BNP Paribas Personal Finance Group sedan 2017 med 18 500 anställda i mer än 30 länder. SevenDay Bank är en filial till danska Express Bank A/S.
På kontoret i Kista arbetar ca 50 medarbetare. Hos oss får man arbeta i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Vi har en kultur som är resultat-driven, transparent och en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare samt en stark samhörighet och god kamratanda. Vi vill på alla sätt underlätta för konsumenter som är i behov av ett lån, eller i behov av att samla sina lån och krediter på ett och samma ställe för att få mer kvar att leva på, varje månad året om. Vi erbjuder även våra kunder ett av marknadens mest attraktiva sparande med enkla villkor och alltid till en hög ränta. Vårt mål är att genom enkel och personlig hantering göra våra kunder nöjda. Vi kommer alltid att göra vårt yttersta för att vara det självklara valet oavsett om ett lånebehov uppstår eller om man vill ha ett tryggt sparande.


Publiceringsdatum
2019-11-04

Om tjänsten

Vi söker en Kundoptimerare med ansvar för coachning till SevenDay bank.

Som Kundoptimerare kommer du ansvara för ett av Frontoffice-teamen, där du ingår i en driven arbetsgrupp. Du kommer följa upp teamets resultat på en daglig basis och genom engagemang och support säkerställa att avdelningen levererar enligt uppsatta mål.



Med spetskompetens leder du teamet att optimera kundrelationen och uppnå största möjliga kundnytta. Detta sker främst genom att bearbeta befintliga samt potentiella kunder, via utgående telefonsamtal för att samla lån och erbjuda Låneskydd.

Det här är tjänsten för dig som har ett intresse av finansbranschen, drivs av att nå uppsatta mål och har en god förmåga att leda och utveckla. För att lyckas krävs en bred kompetens inom samtliga produkter och du kommer bl.a. bli certifierad Försäkringsförmedlare.



Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Bidra till företagets tillväxt; följa upp resultat inom teamet och avdelningen i stort
• Ansvara för att såväl personliga som grupp- och avdelningsmål uppnås
• Effektivisera processflöden och bidra till utveckling av befintliga rutiner
• Erbjuda ett service- och trygghetskoncept; samla lån och förmedla
• Låneskydd
• Kreditbedömning med medförande beviljningsrätt
• Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer; främja kundnyttan



Kvalifikationer
För att passa i rollen som Kundoptimerare med ansvar för coachning ser vi att du har följande

Dina egenskaper
• Förmåga att leda, utveckla och coacha
• Initiativrik, positiv och driven
• Målinriktad med stort intresse för att optimera kundrelationer
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• God social förmåga med ett professionellt bemötande

Erfarenheter:

• Erfarenhet av merförsäljning och kundservice
• Arbete med telefonen som verktyg



PRAKTISK INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, direkt rekrytering till SevenDay Bank
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtalet
Placering: Kista
Arbetstider: Vardagar 07:00 - 16:00 med flexibla arbetstider

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workz Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788), https://www.workz.se/

Jobbnummer
4939642

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: