Kundkommunikatör/kundsupport med god vana inom CRM-system

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-01-19

Företaget
Företaget hjälper sina kunder med beslutsstöd i syfte att öka försäljning, minimera risker och ta bättre affärsbeslut. Företaget finns idag på 19 marknader i Europa och omsätter ca 4 miljarder SEK. De har drygt 170 000 kunder och ca 3000 anställda och ungefär 1000 personer jobbar i Sverige. Företagets kunder är både privatpersoner, små- och medelstora företag samt internationella koncerner.

I denna roll tillhör du kundtjänstavdelningen och arbetar primärt som 1st line support. Dina arbetsuppgifter består av att ta emot kundsamtal, kundmail, agera teknisk support samt administration i form av bland annat avtalshantering och informationsförmedling. Du arbetar med både extern och intern service. En viktig del i arbetet är incidenthantering, där du arbetar nära den interna driften.

Du erbjuds en varierande och ansvarsfull roll i ett trevligt gäng, där du som anställd har ett stort inflytande.

Arbetstider: 8.00-17.00, måndag-fredag.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll tillhör du kundtjänstavdelningen och arbetar primärt som 1st line support. Dina arbetsuppgifter består av att ta emot kundsamtal, kundmail, agera teknisk support samt administration i form av bland annat avtalshantering och informationsförmedling. Du arbetar med både extern och intern service. En viktig del i arbetet är incidenthantering, där du arbetar nära den interna driften.

Du erbjuds en varierande och ansvarsfull roll i ett trevligt gäng, där du som anställd har ett stort inflytande.

Arbetstider: 8.00-17.00, måndag-fredag.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning
• Minst 2 års erfarenhet av kundservice/helpdesk
• Tekniskt intresse/god teknisk förståelse, då arbetet innefattar felsökning i interna system
• Erfarenhet av incidenthantering (mycket meriterande)
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Van att arbeta i något CRM-system
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är initiativtagande och ansvarstagande, du tycker om att komma med idéer och förslag. Du är noggrann, och klarar samtidigt av ett högt arbetstempo. Du är trygg i dig själv och självklart är du som söker denna tjänst även serviceinriktad!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Frösunda
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundkommunikatör, kundsupport, kundtjänst

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö.k.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson 08-40024050 josefine.gustafsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2133822

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: