Kundbokare - Extrajobb dagtid
Konvera AB / Säljarjobb / Örebro
2007-12-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundbokare - Extrajobb dagtid" (publicerad 2008-02-26) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Konvera AB i Örebro Konvera erbjuder företag/organisationer konsulttjänster utförda av drivna akademiker från Örebro universitet. Konvera samlar in och analyserar information som ska ligga till grund för framtida beslut åt kund, exempelvis via kundundersökningar, marknadskartläggningar, attitydundersökningar etc. Mer information återfinns på
www.konvera.seDin uppgift blir att ringa företag och organisationer i regionen och bjuda dem på personliga möten. Du förses inledningsvis med en grundlig introduktion i form av en genomgång av företagets verksamhet och syfte med besöket. Arbetet sker på dagtid men du kombinerar ihop ditt eget schema för varje vecka vilket gör att du kan anpassa det till studier, jobb eller andra aktiviteter.
För att lyckas som besöksbokare bör du vara en driven person med goda sociala egenskaper och ett gott självförtroende. Vi tror även att tålamod och integritet är egenskaper som är till fördel för att lyckas med arbetet. Vi vill att du har tidigare erfarenhet från telemarketing. Framförallt erfarenhet av besöksbokning är mycket meriterande.
Publiceringsdatum2007-12-11Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning 1 mån med möjlighet till förl. Arbpass månd-fred 8-12 alt. 13-16.30 (3-5 pass/v)
ErsättningFast timlön
KontaktSofia Larsson, 0196765403 Konvera, 0707788102,
sofia.larsson@konvera.se , Personalansvarig
Så ansöker duRekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Sista ansökningsdag 2008-01-10
Ange följande referens när du ansöker: 07.150
Vi tar emot ansökan via epost:
sofia.larsson@konvera.seFöretagKONVERA AB
NETCITY
70183 ÖREBRO
Telefonnummer: 019-6765401
KontorsadressFORSKARVÄGEN 1
ÖREBRO
Jobbnummer 73918
Observera att sista ansökningsdag har passerat.