Kundansvarig till Key Account Service
3 / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 kommer vi på Tre att byta lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Key Account Service är en del av Tre Företag och vi har i uppdrag att supportera Tres största företagskunder. Du kommer ingå i ett team med två Service Managers och sex Kundansvariga, som tillsammans har visionen att bibehålla och utveckla affären där kundens och Tres bästa står i fokus. Öppenhet och samarbete är något som vi värdesätter högt.
Som Kundansvarig har du det övergripande drift- och förvaltningsansvaret för ett 15-tal större företagskunder. Utöver din kundportfölj supporterar du och dina kollegor övriga storkunder i deras dagliga ärenden. Ditt huvuduppdrag är att säkerställa att vi levererar den servicenivå som överenskommits i avtal med kund. Detta gör du genom att löpande besvara kundens driftsfrågor via mail och telefon, hålla regelbundna driftstatusmöten med kunden, koordinera och rapportera eskaleringar utförda av kunden, samt ta fram statistiska rapporter till kund.
Du kommer även att arbeta mycket proaktivt och ge kunden förslag för att optimera aktuell kommunikationslösning, utveckla och underhålla rutiner för att på bästa sätt, samt att möta kundens behov och bevaka förändringar inom Tre som kan ha påverkan på kunden och omvänt.
Vi söker dig som:
• Har en personlig mognad, som har en förmåga att ta olika typer av personligheter
• Känner dig bekväm i det personliga mötet, då du kommer att vara med och bjuda in till egna kundmöten
• Är driven, lösningsfokuserad, strukturerad och tar egna initiativ och alltid engagerad i det du tar dig an
• Vill och kan bygga broar internt med olika avdelningar och kunna skapa och bibehålla en god relation till dina kunder
• Kan sälja in dig som kontaktperson och vårt serviceutbud till våra kunder
• Inte är rädd att lära sig nya saker och ser utmaningar med tekniska frågor
Som person är du en skicklig relationsbyggare som har lätt för att samarbeta samt skapa förtroende gentemot både kunder och kollegor. För att lyckas i rollen krävs det att du har ett stort intresse för affären och kan leverera service i världsklass. Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift på ett professionellt och informativt sätt. Då en del av kommunikationen med våra företagskunder sker på engelska är det viktigt att känner dig bekväm i språket.
Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en chans att utveckla ditt affärssinne och en möjlighet att bygga ett professionellt nätverk. Du har stor påverkan på ditt arbetssätt och därmed får du chans att utveckla din strukturella förmåga. Hos oss får du verkligen utmana dig själv och rollen erbjuder mycket frihet under ansvar.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6-månaders provanställning, med placering på Tres huvudkontor i nybyggda lokaler i Söderstaden vid Globenområdet.
Har du frågor om tjänsten kontakta Team Manager Linda Cederhierta på mail:
linda.cederhierta@tre.se Varmt välkommen med din ansökan senast 14/9!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-08-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 4307195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.