Kundansvarig till Briljant i Örebro

AxÖ Consulting AB / Säljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AxÖ Consulting AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

"Jag har jobbat hos Briljant sedan 2008 och jag trivs väldigt bra i rollen som kundansvarig.

Hos oss blir du en del av ett familjärt företag med en platt organisation, präglad av ett nära samarbete kollegorna emellan. Här är vi dessutom prestigelösa och vi uppskattar, och drar nytta av, varandras olikheter. Att vi också har väldigt roligt tillsammans är bara ett stort plus i kanten. Välkommen att bli en av oss!" - Solvår Weum, Kundansvarig Briljant.

Nu utökar Briljant teamet i Örebro och söker dig som vill axla rollen som kundansvarig. Vi letar efter en medarbetare som trivs som allra bäst i mötet med andra människor och som har erfarenhet av rollen som ekonom eller redovisningsansvarig. Är det dig vi letar efter?

Publiceringsdatum
2024-07-26

Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig kommer du att arbeta med att sälja ekonomisystemet Briljant till företag över hela Sverige. I denna roll får du möjlighet att skapa kontakter med allt från små företag till stora börsnoterade bolag. Som kundansvarig är du expert på systemet och du stöttar och utbildar både potentiella och befintliga kunder med deras frågor och behov kopplade till systemet.

I praktiken innebär detta att du ansvarar för hela säljprocessen, från att planera uppstart och implementering till att analysera företagens nuläge och erbjuda systemdemonstrationer. Du är även ansvarig för att ge stöd och support till Briljants befintliga kunder och fungerar som deras primära kontaktperson, alltid beredd att göra det lilla extra för att säkerställa kundnöjdhet.

Tjänsten innebär i huvudsak uppstart och support av såväl befintliga som nya kunder, vilket ger en perfekt blandning av kundvård och försäljning. Arbetet sker främst via digitala kundmöten, vilket är idealiskt för dig som trivs med att arbeta vid datorn. Kundbesök och nätverkande är också en viktig del av rollen, det är därför viktigt att du känner dig bekväm i sociala sammanhang och kan representera företaget på ett professionellt sätt.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har:

- Flerårig erfarenhet av roller inom ekonomi och redovisning.
- Erfarenhet av att arbeta med komplex försäljning.
- Efterenhet av projektledning, gärna inom system.
- Erfarenhet av en roll med många kontaktytor, exempelvis i rollen som kundansvarig.
- Goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel.

För att lyckas i rollen visar du stor nyfikenhet för kundernas behov och du kommunicerar rakt och ärligt - alltid med kundens bästa i fokus. Vidare har du ett processorienterat arbetssätt och ett genuint intresse för andra människor, vilket gör dig nyfiken, pålitlig och trygg i rollen som kundansvarig.

Som kundansvarig bygger du förtroende och långsiktiga relationer med omsorg. Du trivs i en rådgivande roll och har lätt för att identifiera problem och hinder samt att föreslå lösningar. Ditt sätt att sälja baseras på att skapa och vårda starka kundrelationer och dina kunder vet att du alltid är ett samtal bort.

Information och ansökan

I denna rekrytering har Briljant valt att samarbeta med AxÖ Consulting. Vid frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Anneli Wallin:

- Anneli.wallin@axoconsulting.se
- 072-398 02 77

Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag 18 augusti 2024.

Varmt välkommen med din ansökan!

Observera att en bakgrundskontroll kan förekomma för slutkandidater. Bakgrundskontrollen syftar till att verifiera den sökandes arbets- och utbildningshistorik samt eventuella andra relevanta uppgifter. Denna praxis bidrar till att upprätthålla hög integritet och trovärdighet i vår rekryteringsprocess.

Vi är Briljant

Briljant Ekonomisystem är utvecklat i Sverige av personer med bakgrund från redovisning, revision, ekonomi och administration. Vi har varit verksamma sedan 1994 och systemet började säljas år 1995. Idag är vi 29 personer och omsätter cirka 35 miljoner kronor. Programmet används av företag inom många olika branscher som entreprenörer, fastighetsförvaltare, redovisningsbyråer, revisionsbyråer och tekniska konsulter. Idag sköter mer än 60 000 företag sin redovisning i Briljant.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/130".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AxÖ Consulting AB (org.nr 559099-7531)

Arbetsplats
Briljant

Kontakt
Anneli Wallin
0723980277

Jobbnummer
8812813

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AxÖ Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AxÖ Consulting AB: