Kundansvarig inom Personlig Assistans

Assistanspoolen Omsorg Sweden AB / Sjukvårdschefsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistanspoolen Omsorg Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Assistanspoolen Omsorg Sweden AB ingår i Hedera Group som är en börsnoterad koncern inom vård och omsorg. Hedera Group har tre uttalade verksamhetsområden i Hedera Doctor, Hedera Nurse där Hedera Assistans där Assistanspoolen ingår. Vi har kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Helsingborg och på Öland. Målet för oss är att bli rikstäckande inom personlig assistans!
VI ERBJUDER
• En roll som kundansvarig där du blir en central del i vår fortsatta expansion i Skåne!
Vårt företag är etablerat, har en stark värdegrund samt ambition och potential att expandera vilket vi nu gör i Malmö med omnejd med utgång från Helsingborg. Vill du också vara en del av något helt unikt?
ROLLEN
• Du ingår i vårt nationella team som idag består av kundansvariga, verksamhetsadministratörer, teamsamordnare och ca 350 personliga assistenter. Som kundansvarig leder du assistenter och teamsamordnare så att brukaren och dess anhöriga uppnår ett gott, förtroendefullt och långvarigt samarbete med Assistanspoolen. Du ansvarar för arbetet kring kund med hänsyn till arbetsmiljö, lagar, förordningar och Assistanspoolens policys och levererar kontinuerligt en god service. Du ansvarar också för bemanning, genomförandeplaner och dokumentation.
DINA UPPGIFTER
• Huvuduppdraget är att tillsammans med nuvarande team fortsätta utveckla Skåneregionen.
Det mesta av arbetet sker genom direktkontakt med kunderna; per telefon, via webblösningar och eller genom personliga möten. Rollen som kundansvarig handlar till stor del om att generera nya kunder men också att informera, underhålla och serva kundkretsen.
Din personlighet väger tungt. Vi söker en affärsmässig person med hjärtat på rätt ställe! Du är lika målmedveten, drivande och självgående som ödmjuk, social och samarbetande. Du är trygg, trivs i ditt ledarskap samt har fingertoppskänsla och förmågan att inspirera och motivera andra.
KVALIFIKATIONER
• Vi söker dig som har arbetat i assistansbranschen, trivs med uppgifterna och har uppnått goda resultat. Du sätter en ära i att vårda kundrelationer och drivs av att utveckla nya. Dina kunder uppskattar din professionalitet och tycker om att samarbeta med dig. Du har erfarenhet av budgetarbete och arbetat med ett övergripande ekonomiskt ansvar. Du har en relevant utbildning men det som väger tyngst är att du har förståelse för vår verksamhet och de brukare och anhöriga som vi är ett stort stöd för. Du har goda IT-kunskaper. B-körkort är ett krav.
ÄR DETTA DU?
Välkommen att kontakta Christer Ryder, VD Assistanspoolen, 0485-650 455.
Din intresseanmälan med ditt CV, märkt "Kundansvarig", sänder du senast den 31 juli till christer@assistanspoolen.se. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med den!

Publiceringsdatum
2022-08-03

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-30

Adress
Assistanspoolen Omsorg Sweden AB
O.D. Krooks gata 19
25444 Helsingborg

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundansvarig".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Assistanspoolen Omsorg Sweden AB (org.nr 556581-3580), http://www.assistanspoolen.se
O.D. Krooks gata 19 (visa karta)
254 44  HELSINGBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: christer@assistanspoolen.se

Jobbnummer
6857652

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistanspoolen Omsorg Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistanspoolen Omsorg Sweden AB: