Kund- och assistentansvarig

Move & Walk Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Move & Walk Sverige AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Lidingö, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-11-22

Beskrivning
Till vår assistansverk söker vi nu en Kund- och assistentansvarig som skall fungera som kontaktperson till våra kunder och vara delaktig i arbetet med att utveckla verksamheten.

Vi söker dig som är driven och som har förmågan att skapa förtroende och bygga relationer med både kunder och personal. Som person har du ett positivt bemötande, har lätt för att samarbeta och det är viktigt att du har en förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Erfarenhet av arbetsledande uppgifter inom personlig assistans är meriterande. En god administrativ förmåga är en förutsättning för tjänsten.

Då verksamheten vänder sig till kunder runt om i landet innebär arbetet en del resor.

Dina arbetsuppgifter
Som kund- och assistentansvarig hos oss erbjuder vi dig ett stimulerande och spännande arbete där möjligheten att påverka och växa i din yrkesroll är stor. Kund- och assistentansvariga på Move & Walk Assistans har personalansvar och däri ingår att vara ett stöd åt våra arbetsledare, rekrytera personliga assistenter, arbeta med kvalitetssäkring, kompetensutveckling, samordning, säkra för en god arbetsmiljö, metodhandleda etc. I tjänsten ingår också ett ekonomiansvar på resultatenhetsnivå.

Tjänsten innebär att vara kontaktperson till våra kunder, att du har kunskap om gällande lagstiftning ser vi som självklart. Du ska värna om den enskilde kundens rätt till ett självständigt liv och integritet, samtidigt som du ska se till att arbetsmiljö och övriga personalvillkor och lagar upprätthålls. Du kommer även medverka på mässor och arrangera olika kundevenemang. Move & Walks kund- och assistentansvarig är ansiktet utåt och vi sätter stor vikt vid att Du har förmågan att kunna samarbeta över verksamhetsgränserna. Du kommer ingå i affärsområdets ledningsgrupp,

Då verksamheten vänder sig till kunder runt om i landet innebär arbetet en del resor.

Tillsättning sker så snart som möjligt med hänsyn till möjlig uppsägningstid.

Vårt kontor ligger centralt i Huvudsta centrum

Kvalifikationer
• Du har högskoleutbildning som av arbetsgivaren prövas lämplig

• Du har erfarenhet av ledarskap inom LSS

• Ditt arbetssätt skall kännetecknas av god samarbetsförmåga, handlingskraft, helhetssyn och förmåga att skapa ett positivt arbetsklimat

• Du har erfarenhet inom privat eller kommunal verksamhet

• Du har goda kunskaper om relevanta lagar: LSS, SoL, Arbetsmiljölagen, Arbetstidslagen m.fl.

• Du är engagerad, flexibel och har prioriteringsförmåga

• Du har en god administrativ förmåga

• Du har B-körkort

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsvillkor
• Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal med Almega och Vision

• Vi har en förmånsportal och privat sjukvårdsförsäkring som våra anställda kan ta del av efter provanställning

• Friskvård upp till 3000 kr/heltid

• Vi har en hybridliknande arbetsplats

Varaktighet, arbetstid
Heltid/Deltid. 75-100%. Tillträde: omgående Tillsvidareanställning

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Move & Walk Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/113".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Move & Walk Sverige AB (org.nr 556549-5180)

Arbetsplats
Move&Walk Assistans

Kontakt
Nathalie Lidskans Verksamhetsansvarig
0709111721

Jobbnummer
7192823

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Move & Walk Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Move & Walk Sverige AB: