Koordinator / Supply Chain Coordinator / Start 1 augusti

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Skellefteå, Piteå, Vindeln, Älvsbyn, Luleå eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-07-04

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag som pågår minst tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gilbarco Veeder-Root AB.

Om företaget
Sedan 1865 har Gilbarco Veeder-Root tillverkat världsledande utrustning och teknologi för tankning och närbutiker, de är idag den enda tillverkaren med originalutrustning i Europa. Gilbarco erbjuder lösningar inom bland annat bränslepumpar och dispensrar, E-Mobility och Westock administration. Gilbarco arbetar med ett universellt utbud, djuprotad expertis och en överlägsen service.


Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du med varierade arbetsuppgifter där du bevakar, koordinerar och administrerar varuflöden till kund. Du kommer stötta upp ansvarig chef och övriga medarbetare med möjlighet att utvecklas i din roll. I dina arbetsuppgifter ingår följande:

• Lägga och hantera inköpsordrar, övervaka lagernivåer och inkommande leveranser, säkerställa att systemen stämmer överens samt uppmärksamma avvikelser
• Kontakt med centrallager och medarbetare för att säkerställa leveranstider
• Daglig hantering av avvikelser, rapporter och inleveranser
• Fungera som stöd för ansvarig chef för Supply Chain

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasieexamen
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Goda datorkunskaper
• Erfarenhet av arbete i affärssystem är meriterande

För att trivas i rollen tror vi att du är strukturerad och är van att planera och organisera ditt arbete. Du är trygg i sociala sammanhang och duktig på att samarbeta samt hantera många olika kontaktytor i ditt dagliga arbete då det krävs för att säkerställa ett bra flöde av material. På plats får du en god upplärning av dina kollegor samt närmaste chef så det viktigaste är att du har en stark vilja att lära dig och vågar ta egna initiativ för att kunna utvecklas.

Övrig information:

Start: 1 augusti
Plats: Skellefteå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: supply cain, supply chain coordinator, coordinator, koordinator, organisation, struktur, planering, planner, administration, administratör, heltid, deltid, Västerbotten, Skellefteå, sommarjobb

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Elice Öhman
elice.ohman@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6798555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: