Koordinator inom supply chain till företag i Bromma!

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Nu söker vi en koordinator inom Supply Chain till ett spännande bolag som har sitt huvudkontor i Bromma där ca. ett tjugotal kollegor sitter. Detta är ett konsultuppdrag på minst 3 månader då man nu är i behov av en temporär stöttning i denna roll.

Tjänsten
I rollen som koordinator inom Supply Chain kommer du att arbeta på kontoret i Bromma och jobba självständigt och rapportera till Gruppens CFO som är stationerad i Finland där även resten av dina kollegor inom Supply Chain sitter. Du kommer främst att arbeta nära funktionerna ekonomi, försäljning och marknad och vara den som ser till att det finns korrekta lageruppdateringar. Vidare kommer ditt huvudansvar vara att se till att leveranser anländer i tid i ett nära samarbete med bolagets logistikpartner. Du kommer att driva verksamheten på lagret för att säkerställa att varuflödet fungerar vilket innebär att ha koll på flödet av både in- och utleveranser flyter på enligt plan. Det system som du framförallt kommer att arbeta i heter Mamut. Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du blir anställd som konsult via Placera Personal.


Publiceringsdatum
2019-03-19

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund:

• Erfarenhet av liknade arbetsuppgifter inom logistikflödet
• Erfarenhet av systemet Mamut ses som meriterande
• Ödmjuk och kommunicerar med enkelhet
• En problemlösare
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift, då tjänsten kräver detta

Anställningstyp/arbetstider
Konsultuppdrag på minst 3 månader.
Heltid, kontorstider, 40h/v.
Start: omgående.

Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven och vill ta ansvar. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd och har lätt för att samarbeta.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Nyckelord: supply chain coordinator, logistikkoordinator, orderadministration, orderhantering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag på minst 3 månader. Heltid, kontorstider, 40h/v. Start: omgående

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Ekenstam 08-586 22 708

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4678817

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: