Kontorschef/Kundansvarig personlig assistans
Assistans För Dig I Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Assistans för Dig i Sverige AB är ett serviceföretag för personer som är berättigade personlig assistans. Vår verksamhet kännetecknas av tillgänglighet, delaktighet och ett stort engagemang. Vi rekryterar och utbildar personliga assistenter efter kundens behov. Tillsammans med kunden utformar vi ett individuellt upplägg, där kunden har första och sista ordet gällande sin personliga assistans. Vår verksamhet är rikstäckande och bedrivs i nuläget från vårt kontor i Stockholm, men vi växer snabbt och utökar nu vår verksamhet med en Kontorschef/Kundansvarig i Skåneregionen. Vi kommer att öppna ett kontor i Malmö, Lund eller Helsingborg, beroende på var vi hittar dig som ska jobba för oss.
Som Kontorschef/Kundansvarig har du det totala personalansvaret för dina kunders personliga assistenter. Du bistår med rekrytering av ny personal samt följer upp och ser till att de har den kunskap och känner den trygghet som krävs för att utföra sitt arbete. Det är centralt att kunna upprätthålla goda relationer till kunder och deras personliga assistenter. Som Kontorschef/Kundansvarig har du också en drivande, affärsmässig förmåga och vilja att bidra till företagets fortsatta utveckling.
Du kommer att ha ständig uppbackning av VD, Kvalitetsansvarig och Verksamhetschef på huvudkontoret i Stockholm. Eftersom du är med och startar vårt skånekontor, krävs dock att du är mycket självständig och har en inneboende entreprenör i dig, för att trivas med ditt uppdrag. Du kommer att fungera som en Kontorschef, där du kommer att arbeta ensam under en tid till en början, men sedan även ha ett ansvar som chef och stödfunktion till andra kundansvariga.
Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten kommer innefatta:
• Rekrytering av personliga assistenter
• Kontakt med kunder och assistenter
• Arbetsledning och schemaplanering
• Arbetsmiljöarbete
• Kontakter med kommun, Försäkringskassa och andra myndigheter
• Övriga administrativa uppgifter
• Kontorsansvar
Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling, där du som Kontorschef/Kundansvarig utgör en av nyckelspelarna på företaget. Eftersom företaget är ungt och växer snabbt, finns en stor möjlighet att påverka i både stora och mindre frågor.
Vi söker dig som är driven, empatisk och mycket engagerad. Vi vill att du är socionom, eller har utbildning inom personal, ledarskap eller inom hälso- och sjukvård. En stor fördel är även att du har erfarenhet inom området personlig assistans och att du känner till relevant lagstiftning, samt att du har erfarnhet av ledande befattning.
Tjänsten är heltid, företrädesvis kontorstid mån-fre och tillträde sker enligt överenskommelse. Inrikesresor kan förekomma i arbetet och du måste därför vara beredd på att det ibland kan bli sena kvällar, eller övernattning på annan ort.
Har du det som krävs för att bli Kontorschef/Kundansvarig hos Assistans för Dig? Vi söker dig som har det lilla extra och kan erbjuda en mycket god löneutveckling till rätt person. Välkommen med din ansökan senast den 24 augusti.
Intervjuer kommer att ske löpande. Tillträde omgående/enligt överenskommelse.
Publiceringsdatum2012-08-04Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFranz Myrman, 0857236604
FöretagAssistans för Dig i Sverige AB
AdressAssistans för Dig i Sverige AB
Box 240 69
10450 Stockholm
Jobbnummer 1305657
Observera att sista ansökningsdag har passerat.