Kontorsassistent
Office Partner AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker nu en kontorsassistent för uppdrag på en revisionsbyrå i centrala Stockholm
Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga assistentsysslor samt enklare fakturering.
Tjänsten kräver att du har gymnasieexamen samt att du arbetat några år som sekreterare/assistent. Goda kunskaper i engelska och mycket goda kunskaper i Officepaketet. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och att du hanterar periodvis stressiga situationer. Har du tidigare erfarenhet från arbete på revisionsbyrå är det en merit. Du gillar givetvis att arbeta med siffror.
Publiceringsdatum2008-05-06Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: ass/sekr
Ansökan kan skickas till e-postadress:
helena.tellberg@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressSparbanksvägen 14
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
helena.tellberg@officepartner.se Jobbnummer 212502
Observera att sista ansökningsdag har passerat.