Kontorsassistent

Office Partner AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker nu en kontorsassistent för uppdrag på en revisionsbyrå i centrala Stockholm
Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga assistentsysslor samt enklare fakturering.
Tjänsten kräver att du har gymnasieexamen samt att du arbetat några år som sekreterare/assistent. Goda kunskaper i engelska och mycket goda kunskaper i Officepaketet. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och att du hanterar periodvis stressiga situationer. Har du tidigare erfarenhet från arbete på revisionsbyrå är det en merit. Du gillar givetvis att arbeta med siffror.

Publiceringsdatum
2008-05-06

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: ass/sekr
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Sparbanksvägen 14

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Jobbnummer
212502

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: