Kontorsassistent 3 dagar/vecka centralt i Stockholm.

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
För vår kunds räkning söker vi dig som vill arbeta extra som kontorsassistent/receptionist. Tjänsten är på ca. 21 timmar i veckan. Du kommer bland annat att ansvara för enklare administration samt vara en intern servicefunktion. Har du tidigare erfarenhet av service och administration? Skulle du dessutom beskriva dig som en kommunikativ och nyfiken person som motiveras av att hjälpa andra? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
I din roll som kontorsassistent kommer du att arbeta ca. 21 timmar i veckan fördelat på tre dagar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

• Ta emot besökare
• Inköp till kontoret
• Ta emot och hantera bud och leveranser
• Hantera in- och utgående post
• Ansvara för frukost och luncher
• Ansvara för mötes- & konferensrum, samt övriga kontorsytor
• Vara behjälplig vid större evenemang och marknadsaktiviteter



Kvalifikationer
För att trivas i rollen tror vi att du är en servicemedveten lagspelare som har energi och positivitet i ditt arbete. Som person är du social, glad och öppen. Du tycker om att skapa ordning och reda i ditt arbete samt har förmågan att se vad som behöver göras. Vidare tror vi att du inte är rädd för att hugga i när det behövs och att du tar initiativ i ditt arbete.
Det är meriterande om du tidigare har arbetat som receptionist eller haft någon kontorsassistentsroll. Vi ser även att du har flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har goda IT-kunskaper i Microsoft Office.

Övrigt
Tjänsten i fråga är ett konsultuppdrag där du kommer bli anställd på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund. Vi går löpande igenom våra urval och kommer höra av oss till dig om vi tycker att du har en profil som matchar det vår kund eftersöker.

För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Mathilda Berg på KFX HR-partner på 08-663 99 00

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-01-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-10
Ange följande referens när du ansöker: 3565
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Berg

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4540944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: