Kontorsansvarig sökes för kortare uppdrag till telekomföretag på

Professional Consulting / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Professional Consulting

Har du tidigare erfarenhet inom kontorsadministration? Är du en serviceinriktad person som gillar att skapa trivsel omkring dig samt trivs med struktur och att ta egna initiativ? Då kan det här vara uppdraget för dig!
Professional Consulting söker nu för kunds räkning en kontorsansvarig för ett kortare uppdrag mellan 14 oktober och 8 november.

Vår kund är ett konsultbolag inom telekombranschen med cirka 20 anställda. Kontoret finner du i hjärtat av Östermalm och dina arbetstider kommer att vara måndag till fredag 08.00-15.00 med 60 minuters lunch.

Som kontorsansvarig hos vår kund kommer du att vara företagets ansikte utåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta emot besökare, svara i telefon, posthantering, inköp och beställning av kontorsmaterial. Vidare kommer du att ha hand om kontoret i största allmänhet och hålla ordning i allmänna utrymmen.

Uppdraget kommer att påbörjas med två dagars betald introduktion som är förlagd under kontorstider i vår kunds lokaler. Du kommer då att gå parallellt med den person du senare kommer att vikariera för under dennes semester.

Du kommer att bli anställd av Professional Consulting men arbeta som konsult hos vår kund.

Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom administration och kundservice. Det är meriterande om du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter som hör en reception till. Du är en glad och positiv person som trivs med att vara ansiktet utåt. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och van att ta tag i saker och få saker gjorda. Vidare tycker du att det är roligt med kundkontakt och har ett professionellt och trevligt kundbemötande. Då kontoret är ganska litet och många ofta är ute och reser så kan det bli mycket ensamarbete varför det är viktigt att du trivs med att arbeta ensam och är självgående. Eftersom vår kund har såväl nationella som internationella kunder är det ett krav att du behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift. Datorn kommer att vara ett nära arbetsredskap och ställer därmed krav på att du har goda datorkunskaper.

Låter det här som ett passande uppdrag för dig? Vi presenterar kandidater löpande och uppdraget kommer att tillsättas så fort vi har hittat rätt kandidat, så ansök redan idag med en motivering till varför just du är rätt person för tjänsten.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2013-09-26

Arbetstider och omfattning
HELTID 11 dagar - 3 mån

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1662875

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: