Kontors- och receptionsansvarig
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB i Stockholm,
Lidingö,
Täby,
Värmdö,
Södertälje eller i
hela Sverige Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 170 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö och Göteborg samt har ett dotterbolag i Danmark. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.
Vi söker Dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för service. Du är en person som gillar att samarbeta med andra och som både i stort och smått har viljan att leverera med högsta kvalitet. I Dina dagliga arbetsuppgifterna ingår extern så väl som intern service varför det är av yttersta vikt att Du är både positiv och professionell i Ditt bemötande gentemot kunder.
Publiceringsdatum2012-07-30Arbetsuppgifter• Ansvar för rekrytering, utbildning, schemaläggning och personalledning av fast samt extrapersonal i receptionen
• Ansvar för städpersonal
• Agera receptionist
• Ansvar för uppdateringar av växelsystem och framtagande av ringstatistik
• Ansvar för beställning av kontorsmateriel, förbrukningsvaror samt övriga kontorsrelaterade produkter
• Kontaktperson gentemot externa leverantörer
• Ytterst ansvarig för beställning av visitkort, blommor, namnbrickor, passerkort, namnskyltar, nycklar, garageplatser etc.
• Ytterst ansvarig för beställning och påfyllning av marknadsföringsmaterial till mäklarna
• Ansvar för att kontoret är rent och snyggt
• Ansvar för driftsadministration på alla kontor
PERSONLIGA EGENSKAPER
• Noggrann och administrativt lagd
• Initiativrik och serviceinriktad
• Självgående och inte rädd för att hugga i
• Flexibel och utåtriktad
• Skinn på näsan
Kvalifikationer• Du har några års dokumenterad erfarenhet som receptions- och kontorsansvarig
• Du har tidigare erfarenhet av personalansvar och av att arbeta i ledande befattning
• Du är van vid att schemalägga ordinarie så väl som extrapersonal
• Du är ansvarsfull och har vana av att driva ett kontor på ett effektivt vis inom överenskomna budgetramar
Det här är en tjänst som kombinerar att arbeta med ett övergripande ansvar och operativ drift. Det ställer krav på dig att både vara en god ledare genom att fördela arbetet, stötta och motivera dina kollegor, problemlösning och kunna ställa krav på leverantörer. Samtidigt innebär tjänsten ett dagligt operativt arbete med allt från att svara i telefon till att plocka ur diskmaskiner vid behov.
TILLTRÄDE
Omgående
ARBETSTID
Befattningen innebär arbete på dag och kvällstid
LÖN
Fast enligt överenskommelse
ANSTÄLLNINGSFORM
Visstidsanställning 2 år
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Pedersen, 070 717 66 60
FöretagErik Olsson Fastighetsförmedling AB
AdressErik Olsson Fastighetsförmedling AB
Sveavägen 147
11346 Stockholm
Jobbnummer 1302153
Observera att sista ansökningsdag har passerat.