Kontor- & lagerassistent sökes!
Brilliant Smile Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brilliant Smile Sweden AB i Göteborg Om Företaget
Brilliant Smile Sweden AB startades i Sverige 2003, och är idag en av den svenska marknadens största aktörer inom tandblekning. Företaget har byggt upp ett gott rykte genom att erbjuda kvalitetsprodukter som avlägsnar missfärgningar och ger vitare tänder, utan att skada tändernas emalj. Produktsortimentet har succesivt förfinats och förbättrats, med målsättningen att alltid erbjuda de säkraste och effektivaste produkterna på marknaden. Idag har Brilliant Smile kliniker över hela Sverige som utför behandlingar under vårt varumärke och säljer våra produkter. Vi arbetar sedan 2014 även med Sveriges apotekskedjor.
Tjänstens innehåll
Då vår nuvarande kontorsassistent kommer flytta under våren söker vi nu en ersättare som kan gå parallellt med denne under en kortare tidsperiod för att sedan ta över tjänsten helt. Som kontor- & lagerassistent har du en mycket viktig och central roll för vårt kontor, bolagets medarbetare, kunder och leverantörer. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden utgörs i huvudsak av att:
• Ansvara fullt ut för all logistik och lagerverksamhet, inkommande och utgående leveranser
• Hantera telefonväxel, kundtjänst och post
• Ansvara för inköp och beställningar avseende kontorsmaterial, fika och dyl.
• Hantera enklare ekonomiarbete i samband med orderhantering, såsom fakturering och registrering av leverantörsfakturor
• Eget ansvar för allmänna kontorsgöromål såsom städning och hålla ordning och reda på kontoret
• Ta emot och välkomna kunder som besöker vårt kontor
Vem är du
Vi söker dig som har en treårig gymnasieutbildning samt eventuell påbyggnadsutbildning. Du har ett sinne för ordning och reda och trivs i rollen som support till övriga medarbetare på företaget. Som person är du ansvarstagande, noggrann, strukturerad och engagerad i det arbete du tar dig an. Du gillar att hålla ordning runt dig och ser vad som behöver göras. Tjänsten kräver att du är självgående och flexibel för att den dagliga verksamheten ska flyta, vidare är du prestigelös då arbetsuppgifterna kan komma att variera. Du uppskattar att ta dig an och lösa problem som uppkommer, samtidigt som du kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Du trivs som spindeln i nätet och gillar att ta för dig och hjälpa dina medarbetare. Då en viss del av kontakten med leverantörer är på internationell basis behärskar du engelska flytande i tal och skrift. För tjänsten är även tidigare erfarenhet av att ha arbetat med lager och orderhantering meriterande. B-körkort är ett krav.
Hos oss arbetar du i en härlig miljö med trevliga kollegor och högt tempo. Tjänsten är på heltid och placering är på bolagets nyinköpta och fräscha lokaler vid Backa i Göteborg.
Publiceringsdatum2015-01-22KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Kontorstid, mån - fre, kl 8.00 - 17.00
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-10
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@brilliantsmile.seFöretagBrilliant Smile Sweden AB
AdressBrilliant Smile Sweden AB
Backa bergögata 16 L-M
42246 Hisings backa
KontorsadressBacka bergögata 16 L-M
Hisings backa
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-414141
E-postadress:
info@brilliantsmile.se Jobbnummer 2139088
Observera att sista ansökningsdag har passerat.