Konsultchef Onsite

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-04-26

Dina arbetsuppgifter
Som Konsultchef Onsite hos vår kund (s.k. "Account Specialist") så är du en av våra absolut viktigaste personer på plats ute hos en av våra största kunder. I din roll så kommer du att ha det övergripande ansvaret för utvecklingen av samarbetet med kunden och ansvara för vår drift på plats. Du kommer att ha en händelserik vardag där du med ett stort eget ansvar kommer att göra skillnad på riktigt. Såväl för kunden som för våra duktiga konsulter på plats.
För att trivas i rollen så tror vi att du är van vid en arbetsledande roll sen tidigare och att du blomstrar när du får jobba i ett högt tempo. Låter det som du? Då är det kanske du som är vår nya kollega på Randstad Inhouse services?

Dina arbetsuppgifter
Hos Inhouse services på Randstad jobbar man i ett Account team - ett team med Randstadmedarbetare som jobbar on site hos någon av våra inhousekunder - med andra ord ett team som arbetar tillsammans med våra kandidater ute hos kunden i fråga och är behjälpliga med allt i vardagen som rör rekrytering och konsultvård hos kund.

I rollen som Account specialist har du en viktig funktion som ansvarig för rekrytering och förvaltning av konsulter. Du är den som svarar för en nära dialog med kunden, för att förstå deras behov och önskemål, liksom du ansvarar för kandidaternas upplevelse av rekryteringen. Du jobbar tillsammans med andra kollegor från Randstad och blir väl insatt i vår affär som helhet, och våra arbetsprocesser i synnerhet, och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders vardag.

Ansvarsområden
• Utveckling av det befintliga kundsamarbetet med en ständig strävan att fördjupa dialogen med kunden och utveckling av den befintliga affären.

• Rekryteringsprocessen, från behovsanalys i dialog med kunden - till tillsättning av konsulter.

• Personalärenden som rör våra medarbetare, för exempel; sjukskrivningar, föräldraledigheter, semesterfrågor e.t.c.

• Annonsering, screening och urval.

• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och GDPR liksom att säkerställa att rekryteringsprocessen hanteras i enlighet med
Diskrimineringslagstiftningen med mera...
...kort sagt en mångfacetterad roll med kund och medarbetare i fokus!

Kvalifikationer
För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll så tror vi att du har:

• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration och service.
Det är dessutom starkt meriterande om du har erfarenhet av rekrytering och/eller
personalarbete sedan tidigare.

• Tidigare erfarenhet som arbetsledare (ex inom lager/logistikmiljö) bedöms som mycket meriterande.

• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.

• Samarbetsvilja. Vi tror att du, precis som vi, värdesätter ordet "tillsammans" och vill vara en del av ett team som tror på att göra saker just så - tillsammans.

• Vi ser också att du har förmågan att kunna "växla upp" och hantera flera olika typer av ärenden när situationen och tidsramarna kräver det, liksom du kan "växla ner" och förse dig själv med saker att göra i de perioder tempot går ner och "Att-göra-listan" krymper - och du
tycker förmodligen att båda sakerna har sin charm.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201432547".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Susanne Zell (fd. Berggren)
susanne.zell@randstad.se

Jobbnummer
7705383

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: