Kock, vikariat
Olofströms kommun / Kockjobb / Olofström
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kockjobb i Olofström,
Bromölla,
Karlshamn,
Sölvesborg,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Olofströms kommun i Olofström Publiceringsdatum2021-09-03BeskrivningHar DU ett stort intresse för matlagning och måltid men tröttnat på oregelbundna tider och kvällsjobb?
Då har VI ett vikariat för dig!
I rollen som kock kommer du arbeta i kommunens tillagningskök.
Inom kostavdelningen i Olofströms kommun kommer du arbeta med skiftande arbetsuppgifter så som förberedelse och tillagning av måltider, servering, daglig rengöring av köksutrymmen samt disk.
Tillsammans med våra andra medarbetare ansvarar du för utveckling, effektivisering och förbättring av våra flöden inom produktionen för att uppnå högsta möjliga effektivitet och resultat.
Vikariat mellan 210920-211128. Arbete både helg som vardag ingår i vikariatet. Placering på olika arbetsställen under vikariatstiden kan bli aktuellt.
Dina arbetsuppgifter - Matlagning inkl. specialkost
- Beredning av frukost, mellanmål & sallad
- Disk & Städning
- Dokumentation av egenkontroll
- Beställningsansvar
KvalifikationerVi söker dig som är en initiativtagande, kreativ och självgående kock med utbildning eller merit inom området storkök eller motsvarande som vi bedömer likvärdig. Dokumenterad yrkeserfarenhet. Du skall kunna följa recept, jobba strukturerat med många bollar i luften samtidigt. Du behöver kunna anpassa dig snabbt till nya, uppkomna situationer och alltid ha gästens bästa i fokus. Vi förutsätter att du ser möjligheter istället för hinder. Givetvis laga god mat och har en bra livsmedelshygien med dig i din erfarenhet. Då du kommer jobba i grupp ser vi att du har stor samarbetsförmåga. Är tydlig i din kommunikation och lojal mot fattade beslut genom hela organisationen. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
AnställningsvillkorUrval, intervjuer & rekrytering sker löpande.
Vision och värdegrund
Olofströms kommun ska vara stolt och expansiv! År 2025 är vi 14 000 invånare. Utifrån denna vision utgår kommunfullmäktiges tre övergripande mål: - Nära till allt, Barnen i centrum och Jobb till 1000.
Som medarbetare hos oss är du en viktig resurs. Oavsett var du jobbar är du en representant för hela Olofströms kommun. Det är viktigt att du delar vår värdegrund och arbetar efter värdeorden: mod, engagemang, delaktighet och kvalitet.
Jämställdhet och mångfald
Hos oss på Olofströms kommun är det din talang, ambition och kompetens som är avgörande. Vi är övertygade om att mångfald ger mervärde och eftersträvar att återspegla den mångfald som finns i samhället.
Ett hållbart arbetsliv
Olofströms kommun har ett hälsofrämjande förhållningssätt, det vill säga att vi lägger tyngdpunkten på möjligheterna, det friska och det som fungerar bra. Det hälsofrämjande förhållningssättet genomsyrar både ledarskap och medarbetarkap där arbetsklimatet uppmuntrar en kommunikation som är öppen och tydlig.
Övriga upplysningar
Olofströms kommun tillämpar drogtest innan beslut om nyanställning.
Så ansöker duVi tar inte emot ansökningar via e-post. Ansökan sker via länk på
www.olofstrom.se/lediga-jobb. Bifoga CV och personligt brev.
Till bemannings- och rekryteringsföretag samt till dig som är försäljare
Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse. Visstidsanställning till 2021-11-28
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOlofströms kommun
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/110".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Olofströms kommun (org.nr 212000-0811)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Kommunledningsförvaltningen, Kostavdelningen
Jobbnummer 5940625
Observera att sista ansökningsdag har passerat.