Kandidatansvarig till Processbemanning AB - Helsingborg

Processbemanning AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2015-09-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kandidatansvarig till Processbemanning AB - Helsingborg" (publicerad 2017-12-27) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Processbemanning AB startade sin verksamhet 2009 i Helsingborg med en tydlig vision att bli en etablerad och ledande tjänsteleverantör av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi har under åren vuxit kontinuerligt och är ett snabbväxande tillväxtföretag med högt kund- och konsultfokus. Våra kunder återfinns bland annat inom ledande livsmedelsföretag samt inom annan tillverkningsindustri. Vi arbetar med långa och etablerade kundrelationer och har ett högt fokus på leverans och kvalitet.  Då vi är inne i en expansiv fas söker vi internt 1 st kandidatansvarig till vårt kontor i centrala Helsingborg.

Publiceringsdatum
2015-09-25

Om tjänsten
Vi söker en driven Kandidatansvarig som vill arbeta hos oss!
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet ifrån bemanningsbranschen. Du kommer i din roll som Kandidatansvarig främst att arbeta med fokus på våra uthyrningsprocesser där du hittar passande kandidater till uppdrag hos våra kunder. Du arbetar med delar av urvalsprocessen så som annonsering, CV-sök, telefonintervjuer, personliga intervjuer, uppföljning, sammanställningar av kravprofiler, referenstagning samt andra förekommande administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor. I rollen krävs att du gillar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften där du har förmågan att samordna kandidatprofiler för att nå en perfekt matchning!

Kvalifikationer
• Du har en eftergymnasial utbildning på högskolenivå
• Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet.
• Du har ett brinnande intresse för kunder, konsulter och att hitta långsiktiga och hållbara lösningar för alla parter
•  Du drivs av att arbeta i en miljö med högt kundfokus
• Du är affärsdriven och uppskattar att utveckla såväl befintliga som nya kundrelationer 

Dina personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och mycket serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra. Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag!
Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer. Du drivs av att göra affärer och att skapa möjligheter!

Så ansöker du
Vi omber dig att söka omgående och din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Ansök via länk nedan.  

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Stortorget 11, 1 tr
25220 Helsingborg

Kontorsadress
Stortorget 11, 1 tr 25220 Helsingborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2450321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: