Juniora handläggare med god samarbetsförmåga sökes till Göteborg

Bemannia Kontor / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Trivs du med kundkontakt och söker nya utmaningar? Vår kund, en spännande myndighet i Göteborg, söker nu dig som är positiv, kundorienterad och trivs i samarbete med andra.

Om uppdraget:

Vår kund är en myndighet som vill hjälpa människor att hitta lösningar och förändra sin situation, men framförallt motverka att människor hamnar i en svår skuldsättning. I deras arbete är det viktigt att se möjligheter och med kunden i fokus ständigt förbättra verksamheten. På kontoret i Göteborg arbetar sammanlagt ca 180 personer och i kundserviceteamet, som du blir en del av, arbetar 20 medarbetare och en teamchef. Kundservice är ofta kundens första kontakt med myndigheten och dess ansikte utåt. Kundserviceenheten besvarar frågor från kunder som gäller hela myndighetens verksamhet och de har många kontakter, både med dem som vill ha betalt och de som ska betala. Kontakt sker främst genom telefon och e-post, men även via vanlig post, fax och Facebook. Kunskapsområdet är brett och varierat och kan handla om allt från att svara på frågor om löneutmätning till att ge kunderna vägledning och stöd för att själva kunna lösa sin situation.

Som ny medarbetare kommer du att få en handledarledd introduktion där träffar med handledare varvas med egen inläsning. Utöver handledarna är hela teamet involverat i utbildningen genom medlyssning, så att du får en trygg bas att stå på innan du sedan börjar möta kunder på egen hand. Arbetet innebär att du besvarar frågor från privatpersoner och företag. Din arbetsdag består av att möta kunder i telefon och e-post och till din hjälp använder du flera IT-system samtidigt. En viktig uppgift är att bidra till att kunderna kan lösa sina betalningsproblem frivilligt. Telefonen är ditt viktigaste arbetsredskap i denna roll.

Publiceringsdatum
2018-03-02

Kvalifikationer
• Avslutad teoretisk gymnasieutbildning
• Under de fem (5) senaste åren haft minst tre (3) månaders arbetslivserfarenhet där huvuduppgifter varit kundkontakter, stundtals i ett högt tempo
• God kommunikativ förmåga i svenska och engelska i tal och skrift
• God erfarenhet av att arbeta i flera datoriserade ärendehanteringssystem samtidigt
• Det är meriterande med erfarenhet av arbete i telefonväxel, kundtjänstmottagning, call center eller likvärdigt under minst tre (3) månader

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett heltids konsultuppdrag där du kommer att arbeta 160 timmar per fyraveckorsperiod och schemaläggas mellan 07.50 och 18.05. Uppdraget kommer att gälla under perioden 2018-04-03 - 2018-08-31, med chans till förlängning. Det kommer att vara mycket begränsad möjlighet till ledighet under uppdragsperioden.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3998380

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: