Junior nätverkstekniker
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-08-21FöretagetFöretaget är en av Sveriges ledande telekomleverantörer och erbjuder kommunikationslösningar mot företagskunder i Norden. De har sitt huvudkontor i Stockholm och lokala kontor runt om i hela landet.
Dina arbetsuppgifterVi söker nu en Supporttekniker till Tech Support Networking som ansvarar för teknisk support för våra WAN tjänster gentemot våra B2B-kunder.
Du kommer att arbeta med incidenthantering & kundsupport av Networking WAN tjänster (IP-VPN, E-VPN, Internet).
Dina arbetsuppgifterSköta kundkommunikationen i alla ärenden, inkommande samtal, statusuppdateringar, klarrapporteringar
Leverera en lösningsgrad
Driva felsökningar/felanmälningar med accessleverantörer
Dispatcha fälttekniker och reservdelar i incidenthanteringen
Hantera kundeskalationer
Kravställa och samverka i Special Bid för att driva att avvikelser i tjänst skall kunna hanteras av Support
Kravställa och samverka i utvecklingen av våra stödsystem och tjänsteportföljer
Kvalifikationer• Högskoleexamen i Nätverk/Datakommunikation
• 1-2 års erfarenhet av liknande tjänst är meriterande
• Talar svenska samt engelska flytande
• Ett starkt kundfokus - professionell, affärsmässig, duktig/engagerad kommunikatör
Vi söker dig som har ett eget driv och ett professionellt förhållningssätt. Du klarar att prioritera i ett högt tempo och kan kommunicera på ett bra sätt med ditt team, användare och leverantörer. Du bör ha ett stort intresse för teknik och systemlösningar. Vidare ser vi att du är strukturerad, analytisk och har en mycket god samarbetsförmåga. Arbetet bedrivs i högt tempo med snäva tidsramar i en föränderlig och mångfacetterad systemmiljö, vilket ställer krav på att du är prestigelös och drivande.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMattias Markenstrand
mattias.markenstrand@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4302084
Observera att sista ansökningsdag har passerat.