Junior handläggare på deltid sökes till kund i Norrköping

Bemannia Kontor / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Norrköping
2017-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior handläggare på deltid sökes till kund i Norrköping" (publicerad 2018-01-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Nu söker vi en ansvarstagande handläggare med god datorvana till vår kund i Norrköping. Uppdraget är på deltid, 60%, startar 1 mars 2018 och beräknas pågå till och med 31 december 2018, med chans till förlängning. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår kund inom offentlig sektor.

Dina arbetsuppgifter:

• Handlägga ansökningar (granska och registrera i IT-system)
• Distribuera intyg för godkända registerkontroller
• Begära in blanketter
• Avanmäla/registrera upphörda registerkontroller
• Svara och informera via telefon och mail, kontakt med olika myndigheter och företag
• Diarieföring, registrering, kopiering och arkivering
• Handläggning av tillståndsärende

Dina kvalifikationer:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift

Dina personliga egenskaper:

Som handläggare hos vår kund är du noggrann och strukturerad, samt har god stresshanteringsförmåga. Du tar stort ansvar i din yrkesroll och har en god datorvana.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
60% Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-10-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3777681

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: