Junior Ekonomiassistent till internationellt bolag i centrala St

Jurek Rekrytering & Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Om verksamheten

At Blueair, we believe in clean air for everyone. Every breath of fresh air fills us with energy, health, strength and serenity. Breathing clean air clears the mind, invigorates the spirit and rejuvenates the skin. Our quest for clean air led to the development of the world's best air purification systems that deliver the cleanest indoor air you can possibly get. What is a home or workplace without the feeling of a healthy haven? We don't just believe in the importance of cleaner, healthier air, we live and breathe it.

Publiceringsdatum
2016-08-29

Dina arbetsuppgifter
Som Ekonomiassistent hos Blueair kommer du att arbeta i en bred roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta;
• Arbeta med hela leverantörsreskontraprocessen
• Ta fram rapporter för månadsrapportering
• Arbeta med utläggsredovisning
• Förbereda betalfiler
• Säkerställa attestinstruktioner
• Kundkontakt via telefon och mail på engelska och svenska
• Löpande adhoc uppgifter
Du kommer att arbeta nära bolagets försäljare och finnas som dagligt stöd i processerna. Du kommer att arbeta tillsammans med andra ekonomer men även ha självständigt ansvar. Koncernspråket är engelska och rapportering sker regelbundet till bolagets CFO.

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har:

• Minst 1-3 års erfarenhet av liknande arbete inom reskontra
• Arbetat med utläggsredovisning
• Goda Excel-kunskaper
• Ordningsam och stresstålig
• Flytande i svenska och engelska är ett krav
Du tycker om att arbeta brett och självständigt, men trivs ändå med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi. Vi ser att du är en kommunikativ, strukturerad och har en förmåga att kunna prioritera. Du har erfarenhet av flera ekonomisystem och du är en van användare av MS Officepaketet. Meriterande är om du kan Mandarin och har arbetat i systemet Netsuite och Sharepoint.

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll hos ett internationellt företag med fokus på innovativa lösningar för en hälsosammare vardag. Kontoret ligger placerat i centrala Stockholm. Detta är en rekrytering, så du kommer att bli erbjuden anställning hos kund. Uppdraget är med start i mitten av augusti och är en tillsvidaretjänst. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se . Välkommen med din ansökan via www.jurek.se . Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start:

September

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3824
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3017955

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: