Junior administratör till Helsingborg

Framtiden AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Trivs du i en varierande roll med stort eget ansvar?
Vill du jobba administrativt med chans att vidareutveckla dina kunskaper inom ekonomi?
Då har vi tjänsten för dig! Vår kund är i akut behov av en administratör.
Processen förväntas gå snabbt och vi rekommenderar dig att skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Här jobbar du i en fartfylld miljö med härliga kollegor! I rollen som adminstratör hos vår kund får du jobba varierat och med stort eget ansvar. Vår kund behöver en person som kan hjälpa företaget att sköta de administrativa delarna kring företagets mätvärdesinsamling och mätsystemskontroll. Eventuellt kan arbete också komma att innefatta enklare ekonomiuppgifter. Specifika affärssystem får du upplärning i vid start.

Arbetet kommer bland annat att innefatta:
• Mäthantering
• Avräkning
• Fakturamottagning
• Fakturautskick



Om företaget
Vår kund verkar inom energimätning för el, fjärrvärme, gas och fjärrkyla. Företaget erbjuder energitjänster för hela mätarens livscykel och dess mätvärden inom mäthantering, mätvärdesinsamling, avräkning, mätsystemskontroll och konsulttjänster. Kunderna är framförallt energibolag åt vilka företaget utför fjärravläsning, insamling och validering av mätvärde för energislagen. Verksamheten är idag koncentrerad till södra Sverige med tyngdpunkt på nordvästra Skåne.

Din profil
Skallkrav:
• Datavana
• Enskild kurs eller gymnasialutbildning inom IT eller ekonomi

Meriterande:
• Eftergymnasial utbildning inom IT eller ekonomi

Vi ser gärna att du som person är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du har också god förmåga att göra två saker samtidigt. Du är driftig och tar gärna egna initiativ. Vi vill att du är nyfiken på branschen och att du ser fram emot att utvecklas professionellt.

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Omfattning: Heltid 4månader med chans till förlängning
Start: Omgående
Placering: Helsingborg

Urval skre löpande, ansök redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-11-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-23
Ange följande referens när du ansöker: 13859
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fanny Trossö fanny@framtiden.com 0722832906

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drottninggatan 1D
21211 Malmö

Kontorsadress
Drottninggatan 1D

Jobbnummer
3797969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: