JKL söker engagerad VD-assistent!

JKL Group / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JKL Group i Stockholm

Vill du vidareutvecklas i din roll som assistent i en internationell kontext? Är du en stjärna på Powerpoint, intresserad av kommunikation och nyfiken på att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö? Då kan det vara dig vi söker!

JKL söker en ansvarsfull och självgående VD-assistent till ett föräldravikariat med start i oktober. Som VD-assistent ingår du i ett team av assistenter och axlar en mångfacetterad roll med utmanande arbetsuppgifter. På JKL möter du en framåtsträvande och stimulerande arbetsmiljö med engagerade och drivna kollegor. 

Publiceringsdatum
2014-08-28

Dina arbetsuppgifter
I rollen som VD-assistent ansvarar du för att agera administrativt stöd i en mängd olika processer. Du arbetar flexibelt utifrån de behov som uppkommer i en händelserik miljö och hanterar såväl snabba puckar som långsiktiga arbetsuppgifter. Vidare är du spindeln i nätet i diverse projekt och har många olika kontaktytor såväl internt som externt. Som VD-assistent på JKL kommunicerar du dagligen med internationella kollegor och kunder, framförallt gällande vårt erbjudande inom public affairs.

Vidare ansvarar du för:

• hantering av kalender, mail, post, telefon och distribuering av information, agendor, kallelser etc.

• framtagande och koordinering av diverse underlag för såväl nordisk som internationell användning

• bokning och koordinering av resor och möten samt planering av interna och externa event

• utformning och sammanställning av presentationer och diverse rapporter

• research för potentiella och befintliga kunduppdrag, huvudsakligen inom opinionsbildning och public affairs

• allmän administration såsom dokumenthantering, tidrapportering och fakturaunderlag

Kvalifikationer
Vi ser att du har ett gott omdöme, en hög integritet och ett starkt engagemang. Du är intresserad av vår bransch och vill bidra till verksamhetens fortsatta framgång. Vidare har du för vana att arbeta självständigt och proaktivt planera ditt eget arbete. Som person är du flexibel, noggrann, snabbtänkt och serviceinriktad. Du har en hög arbetskapacitet, skinn på näsan och är mån om att hålla hög kvalitet i arbetet du utför. Prestigelöshet, problemlösaranda och förmåga att hantera en stundtals stressig arbetsmiljö är tre andra måsten.

Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Varmt välkommen med din ansökan via länken nedan!

Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Stridh, HR Generalist, på telefon 0704871146 eller malin.stridh@jklgroup.com

Om JKL

JKL är en av Nordens ledande rådgivare inom strategisk kommunikation. Vi anlitas som rådgivare kring bland annat finansiell kommunikation, opinionsbildning, krishantering och medierelationer. JKL har cirka 150 medarbetare på våra kontor i Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Göteborg och Bryssel. JKL ingår i MSLGROUP och ägs av den internationella kommunikationsgruppen Publicis Group. För mer information se www.jklgroup.com .

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
JKL Group

Adress
JKL Group
Sveavägen 24-26, Stockholm
11184 .

Kontorsadress
Sveavägen 24-26, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1978735

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JKL Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JKL Group: