IT-Supporttekniker sökes till snabbväxande Quality of Service
A Hub AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Bolaget
Quality of Service är ett IT bolag med stora ambitioner gällande både kundservice och personal. Vi startade år 2005 och är idag verksamma inom IT support, molntjänster och internet. Vi är ett glatt gäng på 13 anställda där alla har stor kärlek till teknik och teknologi i de flesta former. Quality of Service servar IT-miljöer åt cirka 200 små och medelstora företag. Vi är idag etablerade partners med Microsoft, Google, Amazon, Lenovo, Aerohive, HP, Telia Wholesale, Stokab m.fl.
Vår målsättning som företag är att ständigt utveckla och leverera kostnadseffektiva IT-tjänster som ger våra kunder förutsättningar att arbeta smartare, och göra bättre affärer. Vi skapar IT-lösningar som är flexibla, tillförlitliga och lättillgängliga!
Erbjudandet
QOS erbjuder dig möjlighet att utveckla dina kunskaper som supporttekniker, och vara drivande i projekt inom diverse teknikområden. Du får ett varierat arbete med spännande uppdrag hos både stora och små kunder. Vi värdesätter hög kundservice och har därmed höga förväntningar på dig i din arbetsroll, men i gengäld arbetar vi således aktivt med din personliga utveckling. Vi är centralt placerade i Stockholm på Kungsgatan, nära Hötorget.
Befattningen
Du blir en del av vårt fantastiska helpdeskteam som hjälper våra kunder med alla typer av IT relaterade problem. Du kommer jobba med både klienter och serverlösningar. Arbetet utförs mestadels på distans men ibland även på plats hos kund.
Vem är du?
Vi tror att du har ett stort teknikintresse och tycker om att lära dig nya tjänster samt produkter. Du gillar även att arbeta i ett högt tempo, och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. För att trivas i rollen ser vi även att du är driven, strukturerad och noggrann.
Publiceringsdatum2021-08-27Kvalifikationer• Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av support/helpdesk inom IT
• Besitter minst en gymnasieutbildning inriktning IT
• Goda svenska och engelska språkkunskaper i tal och skrift
Meriterande:
• Erfarenhet av molntjänster såsom Microsoft Office 365 och G-Suite
• Kunskaper inom nätverk t.ex. switchar, brandväggar och trådlösa nätverk
Plats: Stockholm (distans)
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Konsultuppdrag via A-hub
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Racho ,
Jessica.r@a-hub.se (mailto:
Ingrid@a-hub.se).
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagA Hub AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656)
Arbetsplats A-hub
Jobbnummer 5925629
Observera att sista ansökningsdag har passerat.