IT-Supporttekniker sökes till snabbväxande Quality of Service

A Hub AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Bolaget

Quality of Service är ett IT bolag med stora ambitioner gällande både kundservice och personal. Vi startade år 2005 och är idag verksamma inom IT support, molntjänster och internet. Vi är ett glatt gäng på 13 anställda där alla har stor kärlek till teknik och teknologi i de flesta former. Quality of Service servar IT-miljöer åt cirka 200 små och medelstora företag. Vi är idag etablerade partners med Microsoft, Google, Amazon, Lenovo, Aerohive, HP, Telia Wholesale, Stokab m.fl.

Vår målsättning som företag är att ständigt utveckla och leverera kostnadseffektiva IT-tjänster som ger våra kunder förutsättningar att arbeta smartare, och göra bättre affärer. Vi skapar IT-lösningar som är flexibla, tillförlitliga och lättillgängliga!

Erbjudandet

QOS erbjuder dig möjlighet att utveckla dina kunskaper som supporttekniker, och vara drivande i projekt inom diverse teknikområden. Du får ett varierat arbete med spännande uppdrag hos både stora och små kunder. Vi värdesätter hög kundservice och har därmed höga förväntningar på dig i din arbetsroll, men i gengäld arbetar vi således aktivt med din personliga utveckling. Vi är centralt placerade i Stockholm på Kungsgatan, nära Hötorget.

Befattningen

Du blir en del av vårt fantastiska helpdeskteam som hjälper våra kunder med alla typer av IT relaterade problem. Du kommer jobba med både klienter och serverlösningar. Arbetet utförs mestadels på distans men ibland även på plats hos kund.

Vem är du?

Vi tror att du har ett stort teknikintresse och tycker om att lära dig nya tjänster samt produkter. Du gillar även att arbeta i ett högt tempo, och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. För att trivas i rollen ser vi även att du är driven, strukturerad och noggrann.

Publiceringsdatum
2021-08-27

Kvalifikationer
• Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av support/helpdesk inom IT
• Besitter minst en gymnasieutbildning inriktning IT
• Goda svenska och engelska språkkunskaper i tal och skrift

Meriterande:

• Erfarenhet av molntjänster såsom Microsoft Office 365 och G-Suite
• Kunskaper inom nätverk t.ex. switchar, brandväggar och trådlösa nätverk

Plats: Stockholm (distans)

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Konsultuppdrag via A-hub

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Racho , Jessica.r@a-hub.se (mailto:Ingrid@a-hub.se).

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
A Hub AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656)

Arbetsplats
A-hub

Jobbnummer
5925629

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: