IT-Support till spännande och utmanande helpdesk
Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm,
Västerås,
Norrköping,
Borlänge,
Borås eller i
hela Sverige Brinner du för IT och problemlösning? Vi rekryterar för tillfället drivna IT personer som vill ta tjänst på en utmanande och lärorik arbetsplats med en massa utvecklingspotential. Företaget ligger norrort och erbjuder rätt person att ta nästa steg i sin karriär.
Om oss
Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Som grund är vi experter på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer - tillsammans!
Vi är aktiva i en bransch där det gäller att vara snabbrörlig, innovativ och inte rädd för att prova nya metoder - precis som vi tänker oss att våra medarbetare är! Hos oss tar alla stort eget ansvar samtidigt som vi stöttar och utvecklar varandra.
OM WISE IT
Wise IT är ett rekryterings- och konsultbolag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Hos oss hittar du såväl djup som bredd.
Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Som grund har vi stenkoll på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer -- tillsammans!
Din vardag
Vi söker nu en supporttekniker som tillsammans med kollegor i team kommer att ta emot samtal och mejl från både interna och externa användare. Du kommer till stor del arbeta med fjärrstyrning för att lösa ärendena, kontoadministrering i Active Directory, installation och uppgradering av diverse program samt grundläggande felsökning. Du kommer arbeta i Microsoftbaserad miljö med Windows klientsupport. Rollen kräver ett stort teknik intresse och stark servicekänsla.
Vem är du?
Vi söker dig som du har tidigare erfarenhet av arbete i en helpdesk och/eller genomgått en IT-utbildning (gymnasial, YH eller KY). Vi ser gärna att du har goda kunskaper i något eller några av följande områden:
Windows 7/8/10
Active Directory
Exchange/Outlook
Microsoft Office
Meriterande:
Windows server 2008/2012
Citrix
ITIL
Utöver dina tidigare arbetserfarenheter och tekniska kompetensområden värdesätter vi högt vem du är som person. Vi förväntar oss att du:
har ett stort tekniskt intresse.
är serviceinriktad.
gillar problemlösning.
är nyfiken på att lära dig nya tekniker och system.
är en lagspelare som gillar att samarbeta.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-02-14ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonas Sandström
jonas.sandstrom@wiseit.seAgnes Holmberg
agnes.holmberg@wiseit.seFöretagWise IT
AdressWise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm
KontorsadressSveavagen 13 11157, Stockholm
Jobbnummer 3965853
Observera att sista ansökningsdag har passerat.