Inventory Controller Till Esab Sverige Ab!
Aditro Logistics Staffing AB / Logistikjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Nykvarn,
Södertälje,
Gnesta,
Ekerö,
Salem eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Nykvarn,
Södertälje,
Gnesta,
Botkyrka,
Huddinge eller i
hela Sverige Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Inventory Controller för kunds räkning. Vår kund är verksam inom tillverkning av utrustning inom svetsning. Kundens lager i Sverige är beläget hos en tredjepartslogistiker och du kommer att sitta i verksamheten som är belägen i Nykvarn fem minuter med bil från Södertälje.
Din roll som Inventory Controller innebär att du har det övergripande ansvaret för att säkerställa en effektiv ledning och ett bra flöde av både inkommande och utgående gods från distributionscentret. Dessutom har du som ansvar att upprätthålla at korrekt information utväxlas mellan vår kunds IT-system och tredjepartslogistikerns WMS.
Din profil
Din roll innebär att du är den primära och viktigaste kontaktytan för hanteringen av förhållandet mellan vår kunds ordermottagning i Ungern men även i andra förekommande fall de enskilda försäljningsaffärsenheterna. Du administrerar med lätthet fakturor, följer upp KPI:er samt hanterar avvikelser och returer. Du driver utveckling i alla flöden och brinner för ständiga förbättringar.
Kvalifikationer:
• Du är proaktiv och driver kontinuerliga processförbättringar
• Du är duktig med att analysera data
• Du är en organiserad och strukturerad person som har ordning och reda i ditt dagliga arbete
• Du besitter en god kommunikationsförmåga och förmåga att förmedla information på alla nivåer
• Du talar och skriver engelska obehindrat
• Du har sedan tidigare erfarenhet av logistik och av liknande arbetsuppgifter
Meriterande:
• Meriterande är utbildning inom logistik på högskolenivå eller liknande.
Uppdraget ett hyrköp till vårat kundföretag och start sker i omgående. Aditro Logistics eftersträvar en jämn könsfördelning så vi ser gärna sökanden från båda kön.
Urval sker löpande så tveka inte med din ansökan om du tycker rollen ovan passar in på din profil!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-07-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-20
Ange följande referens när du ansöker: 520
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMiad Hassoun
FöretagAditro Logistics Staffing AB
AdressAditro Logistics Staffing AB
Strandbergsgatan 61
11251 Stockholm
KontorsadressStrandbergsgatan 61
Jobbnummer 3599811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.